Op maandag stond het bedrag van 50 euro op de rekening van verkoper. Ik had geen achternaam gekregen met geld overmaken,wat onbewust zo kan zijn gegaan of expres. Inmiddels ben ik wel aan de adresgegevens gekomen. Dinsdag gaf verkoper aan dat het pas net op de rekening stond en het woensdag verzonden zou worden. Gevraagd om track& trace...die was weggegooid. Zaterdag nog niks binnen. Vrijdag zei de verkoper dat ze graag wou weten of ik het zaterdag binnen had, nadat ik vroeg waar het bleef.Zaterdag zegt zij dat zij er verder niks aan kan doen als het niet aankomt omdat ik het verzonden wou hebben terwijl het ook opgehaald kon worden. Verkoper is ongeveer 3 jaar bekend op marktplaats. En verkoper gaf aan dat ik verdere stappen mag ondernemen omdat zij geen oplichter is. Ik heb er mijn grote vraagtekens bij omdat ik altijd alles binnen 1 a 2 dagen ontvang na wegbrengen bij tnt in bijna 9 jaar tijd. Of kan de tnt er toch weleens langer over doen?
Tnt doet er regelmatig langer over. Maar wat heb je dan voor naam ingevuld bij het overboeken? Je moet tochniets invullen?
Volgens mij is het invullen van het iban-nummer tegenwoordig genoeg, want heb nu alleen de voornaam in kunnen vullen omdat ik de achternaam niet had en toch is de overschrijving zo gelukt. Het pakket zou dan naar de woorden van verkoper sinds woensdag onderweg zijn.
Als ze het woensdag heeft opgestuurd zou ik nog tot morgen of dinsdag wachten. En anders aangeven bij MP dat je hier van doen hebt met iemand die geen zuivere koffie schenkt.
Eerlijk gezegd denk ik dat je genept bent, als ze track en trace 'weggegooid' heeft.. En ze wel erg makkelijk erover doet ipv eventjes mee zou denken.. Zonde, volgende keer toch ophalen bij grotere bedragen?
Of je opgelicht bent geen idee, maar TNT doet er hier regelmatig langer over en soms zijn ze hartstikke snel! Geen peil op te trekken vind ik..
Hier ook een pakketje besteld, afgelopen woensdag verzonden, staat zelfs op t&t en door een of andere reden staat nu de bezorgdag pas op dinsdag, eerst stond het op zaterdag. Dit ligt dus ook aan tnt want kan zien dat het wel op woensdag verzonden is.
Je bent niet meteen opgelicht als iets niet bij jou aankomt toch? Kan zijn dat het toch echt kwijt is geraakt? Of wat later is. Gebeurd wel vaker bij de TNT hoor. Vind dat er tegenwoordig wel heel snel gegild word dat iemand opgelicht is als iets niet aankomt.
Ik ga dat inderdaad wel denken als ze mij geen track& trace code kan geven. Als die er wel was dan was ik gerust. Maar nu komt het pakket niet aan,is de track& trace er niet. Voor hetzelfde geld heeft ze het niet verzonden. En ik heb het nooit eerder meegemaakt dat het zoveel dagen duurt. Maar als 2012mama haar pakket ook woensdag is verzonden en nog niet is aangekomen dan heb ik nog moed.... En ja het liefst haal ik het op,maar in dit geval was ik er al een tijdje naar op zoek en kom ik het nu tegen en is het ver weg.
Ik heb ook wel eens iets opgestuurd en de t&t weggegooid/kwijt geraakt. Gelukkig heeft de koper er toen niet naar gevraagd, maar het is dus zomaar mogelijk.
Ik zeg ook niet dat het nooit aan TNT zelf kan liggen, maar meestal als het mis gaat is er sprake van mensen die niet zo netjes handelen via MP. Dat is helaas gewoon zoals het tegenwoordig gaat.. Maargoed TS, de mogelijkheid dat jou pakketje nog komt en even een dag of 2 langer duurt is mogelijk hoor en hoop dat je snel alsnog je pakketje krijgt!
Ik heb die ervaring ook dat tnt altijd netjes bezorgd. Hier in ieder geval. Maar blijkbaar hebben anderen ook wat mindere ervaringen met tnt, dus laten we het hopen dat het dan dinsdag aankomt
Heb je van te voren afgesproken dat ze je het track and trace nummer door zou mailen? Zo niet, dan is het toch niet raar dat ze het heeft weggegooid Zeg eerlijk dat ik dit zelf altijd uit mezelf doe (nummer doormailen), maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen hier het nut van inziet. Het lijkt immers ook wel verdacht veel op een gewoon kassa-bonnetje... Zelf trouwens wel goede ervaringen met PostNL. Kan best eens een dagje langer duren, maar als het woensdag al op de post is gegaan.... Vind ik twijfelgevalletje....
Heb jij jezelf op de site van postnl aangemeld voor mijn pakket? Zo ja, dan kun je daar zien of er een pakket onderweg is naar jouw adres. Zo niet, is het echt een aanrader om je daarvoor aan te melden voor in de toekomst. Voor de rest hoop ik voor je dat jouw pakket aankomt.
Als ze der track en tracé heeft weg gegooid is het geen zuivere koffie. Je bewaard dit soort dingen juist om iets te achter halen. Mailtjes bewaren voor Mp want ze had dat zeker moeten doorgeven aan je. Slechte zaak dit
Ik had het laatst ook. Ze zei dat ze het verzonden had, maar niets gehad.. Had en heb er wel mijn vraagtekens bij of het echt wel verzonden is..
Je kan altijd even het rekeningnummer door Google gooien! Als er iets niet pluis is komt hij vast wel naar voren op een oplichtings site/meldpunt
Ik heb er van tevoren niet om gevraagd maar ik ga er eigenlijk wel vanuit dat iemand dit bewaart,doe ik zelf ook altijd voor de zekerheid als ik zelf iets verstuur al vragen ze er niet om. Voor het geval het mis gaat bij tnt. Het kan zo zijn dat ze het uit een gewoonte heeft weggegooid en wel heeft verzonden, dusja......... Rekeningnummer heb ik ook gecheckt en kwam niks naar boven. De e-mails heb ik wel bewaard. Heb zelf geen account bij post nl. Als je je nu aanmeld kan je dan nog iets zien? En weet iemand of er ook op maandag wordt bezorgt?