ja om sommige dingen kan ik echt zo boos worden en dan zou ik het liefst tegen de ouders zeggen: das toch je eigen schuld jullie zijn zo soft voor hem. zo was van de zomer mijn schoonvader jarig en hun kwamen ook. schoonmoeder had voor de kids een zwembadje buiten gezet omdat het toch een graad of 31 was... nou iedereen erin. en was een kindje van 2 die niet zo durfde.. gaat hij er achter staan en geeft hij dat kind toch een duw... vloog met zijn hoofd eerst het zwembad in. en wat kreeg meneer te horen. L. dat is niet lief he, jij mag niet meer in het zwembad... en waar zat hij 3minuten later... je mag 1x raden... het probleem is dat ik maar " aanhang " ben. ik ben maar de vriendin van hun neefje en vind het dus erg moeilijk om er iets van te zeggen. ik laat altijd wel duidelijk merken dat ik er niet mee akkoord ga maarja.. theeft tot nu toe niet veel zin! we zien hun alleen op verjaardag enzo... gelukkig! vroeger was ik echt gek op het kereltje, maar nu zou ik hem achter het behang willen plakken!
Ohh zo herkenbaar! Ik vind het persoonlijk wel moeilijk om er iets van te zeggen tegen andermans kinderen, maar als ze jou kleine baby pijn doen zou ik echt een keer heel boos worden op hem... Hier hebben we een nichtje die is 1 jaar jonger dan mijn dochter en zij wil graag met mijn dochter spelen, maar ondertussen ook weer niet. Word ze boos en gaat zitten mokken, of duwt mijn dochter weg terwijl zij alleen maar lief wil doen. En ondertussen krijgt mijn dochter op haar kop van de opa van het nichtje! Er word geen moer van gezegd van haar gedrag en het moet altijd zoals zij het wil. Paar keer wat van gezegd natuurlijk maar het veranderd niet, dus nu ontwijk ik ze een beetje. Als zij niet kunnen zien dat hun (klein)kind niet normaal doet en mijn dochter ermee benadelen ben ik er wel klaar mee!
Ik geef je in bepaalden dingen gelijk moeders zou eerder in moeten grijpen maar sommige dingen horen echt bij een drie vier jarig, vind jammer dat er niemand hier voor dat kind op komt hij heeft er toch ook niet om gevraagd dat zijn mama niet duidelijk is of dat hij achter loopt, sorry maar dat is mijn mening, Voor de rest geef ik je dus wel gelijk maar vind het ook zielig voor het kind .... Groetjes Patrica
tjah, ik vind het natuurlijk niet zijn fout... hij kan er niets aan doen, hij voedt zichzelf niet op... maar ik kan niet voor hem opkomen als hij mijn zoontje pijn doet of expres alles omgooit ed... als hij wel lief is dan geef ik hem wel heel veel positieve aandacht. maar als hij eenmaal mijn zoontje expres pijn doet dan kan ik het niet opbrengen om hem nog complimentjes te geven.