irriteer jij je hier ook aan...

Discussie in 'De lounge' gestart door Sandhya, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik vind inderdaad die boeken ook vreselijk.. ook over het opvoeden van je kind enzo.. bij elk ding wat hun kindje doet pakken ze het boek erbij ''o volgens het boek is het een sprongetje'' nou sorry hoor.. toen er nog geen boeken over waren deden de vrouwen het toch ook zonder.. je kan je kind toch ZELF opvoeden.. niet uit een boek? :(

ik vind het altijd leuk om zwangere meiden te zien.. ik vind het alleen vreselijk als zwangere vrouwen zichzelf verwaarlozen (INEENS geen make-up, gare kleren aan, haren zo simpel als mogelijk) van mij mogen ze hoor.. maar ik vind juist dat je er JUIST goed uit moet zien als je zwanger bent..

2. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Ik stoor me er niet aan. Ben bang als ik zelf zwanger ben,mensen zich ook aan mij gaan irriteren want reken maar dat ik trots als een pauw zal zijn en de hele wereld mag het dan weten en zich lekker ergeren indien nodig ;)

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nou dan mogen die mensen die dit irritant vinden zich groen en geel ergeren aan mij mocht ik zwanger worden... ;)
    We zijn nu 3,5 jaar bezig en als het raak is, reken maar dat ik er dan echt wel mee ga pronken!!!! ;)

4. Mazz

Mazz Actief lid

26 dec 2008
    159
    0
    0
    Echt irriteren aan trots zijn doe ik ook niet maar aan die vrouwen die overal last van hebben en daarom op alles uitzonderingen willen en niks meer kunnen doen.....ai ai dat noem ik gewoon een excuus om lui te zijn.
    (uitzonderingen van dames die serieuze klachten hebben daar gelaten natuurlijk)

5. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0

en hoe weet jij dan of een klacht serieus is of niet???
    daar zal je moeilijk achter kunnen komen denk ik...

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Dat wilde ik net zeggen..
    Ik snap de irritatie wel, maar je kunt nou eenmaal niet ruiken of diegene de waarheid spreekt of niet.
    Dus een beetje lullig voor dames met serieuze klachten is het wel...

7. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ik erger mij er totaal niet aan! Ik maak zelf ook foto's van mij buik. Heb mijn buik nu als achtergrond op mijn hyves! :D
    Laat een mens gewoon lekker trots zijn!
    Ik ben ook super trots op mijn buik en pronk er graag mee..:D
    Mag je tegenwoordig niet HEEL trots meer zijn ?

Waar ik mij echt mateloos aan irriteer?
    Mensen die je echt jaloers en arrogant na/aan kijken.!
    Net alsof je een alien bent ofzo..:(

Maar ja ik heb zoiets van laat maar kijken! Maak me daar niet druk over..;)

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

meestal zijn de mensen die dat hebben echt alle kwaaltjes die je kan hebben. thuis zo actief als wat en willen/kunnen alles gewoon doen

9. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ik hoorde gelijk dat deuntje van The X-Files erachter :)

Maar me vriend zei laatst nog tegen me als je zwanger bent ga je niet heel de tijd aan je buik zitten dat vind ik zo stom #-o mannen.

Ik vind dat je SUPER HEEEL ERG VEEEL trots mag zijn als je zwanger bent maar niet lopen meuten en klagen dat vind ik wel vervelend! ;) Maar je buik show je toch!! met een mooie buikband!! met Virgin erop whaha

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Precies. De dame in kwestie waar ik het over heb kon met 16 weken niet meer werken ivm te zwaar met liep wel hele dagen te winkelen, d'r huis te poetsen etc. En ik geloof gewoon niet dat iemand echt alles kan hebben wat er maar bekend is.

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Zodra ik zwanger ben zal ik ook echt over the top zwanger zijn.
    Ge-wel-dig!
    Het is zoiets prachtigs en voor ons iets waar we dan heel lang op hebben moeten wachten.
    Ik erger me dus ook totaal niet aan zwangeren die over the top zwanger zijn.
    Vind het juist mooi, dames die zo enorm genieten van hun zwangerschap.

12. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe

Hahaha :)
    Maar heb jij dat nooit dan dat mensen je zo raar aankijken?

Die is wel goed buikband met Virgin erop hihi..
    Je brengt mij op een idee..;)

13. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Neuh, ik irriteer me er niet aan. Ik vind het prachtig als iemand zo straalt.

14. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Nee mij kijken zoiezo niet raar aan omdat ik zwanger ben want dan ben ik NOG niet ;)

Maar ik heb wel eens dagen dat ik iedereen me raar aankijkt echt zo van heb ik wat op me gezicht ofzo ik een spiegel zoeken nee niet op me gezicht en me haar zit ook niet gek hmmmm....

Ik denk dat dat dus een soort gevoel is dat iedereen naar je kijkt het valt me op dat iemand die zwanger is meestal super vrolijkheid en blijheid uitstraalt echt zo van YES ik ben zwanger zo zal ik ook zijn als ik zwanger zou zijn :D

15. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Haha ja toen ik voor het eerst slofjes geen kopen op de dag dat ik positief teste...is het een cadeautje mevrouw? Nee! Damn, voor mijn bloedeigen kind gewoon. Heerlijk gevoel, helemaal zweven.

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik heb er ook geen problemen mee, leven en laten leven.

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou nee, ik stoor me er dus ook totaal niet aan.
    Niet toen ik nog geen kind had en nu ik wederom zwanger ben al helemaaaaaal niet.
    Ik had ook de 12 weken echo een tijdje als msn afbeelding, so what, ik ben trots op mijn buik. En blij dat ik m eindelijk niet meer in hoef te houden hahaha.

Weet je wat ik pas irri vind! Topless zonnen en een string aan, alsof ik dat wil zien van iedere vrouw hahahahahaha

18. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Gatsie inderdaad!! :)

19. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    :p inderdaad hahahaha

20. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, Belgiƫ
    @ Cynnie1984 => Buikband idee met Virgin op is gewoon superleuk ideetje!!! :)

Ik ben ook nog niet zwanger, maar als ik het ben, zal ik vast en zeker supertrots zijn en mijn buikje 9 maanden lang aan de hele wereld showen, wees daar maar zeker van!

Ik begrijp wel een beetje wat je bedoel,t(sommige mensen overdrijven nu eenmaal met alles: 300 foto's van hun hondje, nieuwe handtas, een vriendin had zelfs 20 foto's van haar Nieuwjaarskoudeschotel, maar ja als hen dat gelukkig maakt, so what?

Ik vind zwangere buiken ook ongelooflijk mooi he! En zeker als de dame in kwestie nog altijd superleuke kleding en make-up draagt (en dat is de dag van vandaag echt mogelijk hoor)!!!
    Damn, wanneer zal ik zwanger zijn ;)

Deel Deze Pagina