irriteer jij je hier ook aan...

Discussie in 'De lounge' gestart door Sandhya, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Nou ik moet zeggen dat ik ook genoten heb van mijn buik hoor. Die keer dat ik 10 passen kon zetten zonder pijn dan... Maar eindelijk eens een keertje niet mijn buik willen verbergen, heerlijk toch!
    Ik vroeg altijd aan mijn man, kan je wel zien dat ik zwanger ben? Anders deed ik mijn jas gewoon los, want ik wilde niet gewoon dik lijken ;)

Collega's die zwanger zijn vind ik altijd vrij snel irritant, maar dat komt wellicht omdat je dan best op elkaar lip zit de hele dag door en veranderingen niet altijd leuk zijn.
    Ik ben zeker geen fantastische collega geweest toen ik zwanger was, maar mijn collega's waren wel begripvol en dat vond ik lief.
    Ik heb ook meerdere malen gezegd dat ik nooit meer zeur over irritante zwangere collega's, want een mega verandering als een zwangerschap is voor iedereen natuurlijk anders. Misschien stelde ik me ook wel aan in de ogen van een ander. Sinds ik zelf ook een ding heb met kindjes en zwangerschap (knipoog!!!) vind ik zwangerschappen echt hartstikke leuk.
    En onderschat de hormonen ook niet he! Ik kan me niet goed indenken hoe ik me ook alweer voelde, maar dat het heftig was weet ik nog wel!

2. Trees

Trees Niet meer actief

@ mariekje

Als ik jouw verhaal lees over je collega denk ik ook 'zucht'. Wat een gevalletje piepnek zeg! Ik kan me voorstellen dat je zo eentje het liefst voor negen maanden achter het behang wil plakken :D

3. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    wij hebben een eigen site gemaakt voor onze zwangerschap en daarna...! Zo kan iedereen die hier behoefte aan heeft alles in de gaten te houden zonder dat ze gek van me worden...Ik kan me wel voorstellen dat iemand op den duur gek wordt als je het constant over een zwangerschap heb...9 maanden lang! Er zijn ook nog andere onderwerpen die voor andere mensen toedoen...! Ik praat heeeel graag over me zwangerschap! Maar praat er pas over als iemand aanleiding ertoe geeft! Zo wordt ik niet irritant gevonden.

Ik heb veel last van kwaaltjes...Maar haal ik niet uit boeken...Ik ondervind ze zelf! Pas als ik het idee heb dat het bij de zwangerschap hoort ga ik struinen op het internet. Ik zoek het niet op. Zo kon ik me niet voorstellen dat bij n zwangerschap je het aan het eind echt beu bent...Nu ik zelf de nodige kwalen ondervind heb ik zelf ook zoiets van nou mag je er wel uitkomen!

Ik ben blij met onze zwangerschap...Pronk ook het liefst constant met me buik...Vraag ook aan me ventje of ze wel kunnen zien dat ik zwanger ben hahaha! Je ontkomt er nu niet meer aan...Gelukkig!
    Als ik andere vrouwen zie die zwanger zijn ben ik zowat geneigd om erop af te gaan lopen hahaha!

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Kan me er niet aan ergeren. Vind het leuk als mensen heel trots zijn als ze zwanger zijn.
    Wat ik wel vreemd vind iemand had op de 1e pagina iets gezet over een foto op hyves profiel, wat is daar nou erg aan?!
    Ik heb ook een tijdje mijn blote buik als profielfoto gehad en veel leuke reacties op gekregen.
    Nu weer een leuke foto alleen geen blote buik maar een buik die wel te zien is en ook allemaal leuke reacties.
    Ik kan me wel weer irriteren aan mensen die me aangapen en naar mn buik gaan staren (zullen wel hormonen zijn en ben niet zo groot en lijk erg jong dus misschien daarom).

5. Ik erger me alleen aan zwangeren die klagen dat 'het wel 3 maanden duurde voordat ze eindelijk zwanger was!' en dingen in die trend.
    Maar als iemand gelukkig zwanger is en straalt, is dat alleen maar mooi toch?

Als ik eenmaal dik ben (dikke buik dan :p ), ga ik ook wel pronken met me buik hoor! Mooie zwangerschapskleding en foto's enzo, leuk toch??

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Hier kan ik mij idd ook zo erg aan irriteren! :evil:
    Gister liep ik met mijn schoonzus door een park om de hond uit te laten.
    Toen fietste er 2 meisjes van een jaar of 14/15 ofzo..
    Zodra ze ons voorbij waren hoorde ik hun fluisterden van "kijk dat meisje is al zwanger"
    Terwijl ik 21 ben! :(

Ben ook klein (1.63) en zie er jong uit.. Maar grrr dan ben ik staat om ze achterna te rennen.. :p (wat echt niet meer lukt..) :)
    Nee maar ik vind het gewoon echt niet leuk dat mensen je dan echt zo dom aan kunnen kijken..

7. kimoyra

kimoyra Lid

21 jan 2009
    79
    0
    0
    Bij de eerste had ik nog net geen last van grootheidswaanzin... Iedereen moest weten dat ik zwanger was, en dat speciaal vinden.
    Maar ik was ook helemaal waus van de hormonen, en kan me heel erg goed voorstellen dat mensen dat irritant en storend vonden!! Ik kan ook niet tegen zulke mensen, haha.
    Nee, je bent niet de enige die zwanger is, nee het is niet superspeciaal. Ik ben nu zwanger van de 2e. Misschien verandert het nog maar tot nog toe gaat het eigelijk een beetje langs me heen. Ben natuurlijk erg trots op m'n buik en klaag graag over mijn kwaaltjes, maar ik zie het niet als wereldnieuws.

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik vind een zwangerschap toch wel een wonder hoor...
    Dus daar mag je van mij best mee pronken!
    (en dat ga ik ook zeker doen als het zover mag zijn!)

9. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    In mijn ogen is een zwangerschap wel een wonder, oke het is geen wereldnieuws maar bijzonder blijft het.

En mensen die willen showen met hun buik, prima toch....tegenwoordig mag het, vroeger droegen de aanstaande moeders vrijwel allemaal tenten van jurken en mocht eigenlijk niemand de zwangere buik zien en nu is het toch prachtig dat dit geshowd mag worden!

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja bij mij ook joh ik haat dat ik ben 1.50 en dus niet zo groot maar gisteren werd ik in de mac ook gewoon aangestaart :evil: ik dus keihard tegen mn vriend van zoo hebben die mensen nog nooit een zwangere vrouw gezien ofzo jeetje!! Lekker onbeleefd om iemand zo aan te gapen hahahah :)
    moeten ze dat maar niet doen

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    [quote="Aaliyah86]
    Ja bij mij ook joh ik haat dat ik ben 1.50 en dus niet zo groot maar gisteren werd ik in de mac ook gewoon aangestaart :evil: ik dus keihard tegen mn vriend van zoo hebben die mensen nog nooit een zwangere vrouw gezien ofzo jeetje!! Lekker onbeleefd om iemand zo aan te gapen hahahah :)
    moeten ze dat maar niet doen[/quote]

Ja ik had precies hetzelfde gedaan hoor..
    Vind het ook zeer onbeleefd om idd een zwangere vrouw zo dom aan te gapen.
    Alsof je van een andere planeet komt.
    Maar ja je hebt er helaas zulke mensen bij zitten.

Deel Deze Pagina