Oef! Dat heb ik (nog) niet. Vriend heeft ook pijntjes, maar ik 'verzorg' hem gewoon. Mag hij bij mij doen als ik de kleine eruit gewerkt heb
Ik heb de allerliefste man van de wereld en de meest behulpzame mama die er bestaat en beiden zijn af en toe het mikpunt door m'n hormonen. Vanavond nog zat manlief gewoon tv te kijken maar gaf iets te kortaf antwoord waardoor ik een kussen zijn kant op smeet en vertelde dat ik beter boven kan gaan opruimen als hij mij toch niet wilde zien. Om vervolgens een half uur later jankend in zijn armen te liggen omdat ik niet boos op hem wil zijn en hij zoveel voor me doet. Arme mannen :')
ik heb even een nieuwe irritatie werd me toch een potje boos in de metro , bom vol en ik zie er vet zwanger uit maar bleef staan gaat prima vind ik niet erg , gaan mensen me plat perse omdat ze er zo snel mogelijk uit willen ,ik zat vast geklemd tussen twee mensen die me van hot naar er duwde ,, pufffff zeg kon het niet laten heb toch even mijn mond open getrokken :x:x was pis nijdig geen respect voor elkaar hebben en niet uit kijken wat men doet. ik zag vandaag ook iets en die zwangere vrouw schoot ook uit der slof en groot gelijk ook , markt was druk maar krijg ze een ram op der rug van een vent in een karretje omdat die er voor bij wou , nouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww je had der moeten horen ,, hello hormonen plus je doet dat toch niet ook als iemand niet zwanger is , geduld gedulddddddddddd mensen kom je een heel eind mee zo he dat is eruit ihihih