ik heb een hond en een kat konijn zit in de schuur daar heb ik weinig last van maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen last van ze heb Tja je weet dat zij verharen ik stofzuig 1x per dag en wis tussen door ook nog wel. wel vind ik het zielig als ik op marktplaats kijk bij sommige honden of katten dat er bij staat wegens zwangerschap kunnen wij niet meer voor onze poes zorgen en soms is een dier al 5 jaar oud dat vind ik echt ook heel erg zielig en kan daar dan niet over uit dat mensen dat doen zeker als ze al op levetijd zijn en soms zijn ze 14 jaar en moet je zon beesje dan uit huis plaatsen om dat iemand zwanger is.
Aan mijn dieren irriteer ik me niet maar wel aan mijn moeder en schoonmoeder! Bleeeh, wat zijn die vervelend zeg!
hier ook zeer snel geirriteerd.kan zelfs niet verdragen dat hij krabt wanneer hij jeuk heeft.terwijl ik me boos maak heb ik al schuldgevoel maar ik kan het niet laten.vind het supererg voor hem maar hij komt daarom niet minder om aandacht vragen
Ben ik met je mee eens, dus ik ga mijn katten absoluut niet weg doen, maar ratten en cavia moeten eigenlijk wel weg want mijn vriend is zwaar allergisch, dus hij wil ze niet in huis hebben maar wel katten want ze kunnen naar buiten dat vind hij namelijk! Ik vind nog steeds vreselijk moeilijk als ik mijn lieve ratten en cavia weg moet doen, maar ik heb geen andere keus, ik wil graag samenwonen, ik ga niet hier in mijn flatje van 3 hoog zonder lift blijven wonen.
Zo gaat het hier ook. Ik zou dat 'beest' de hele dag op de zelfde plaats willen, gewoon omdat ze dan niets kan vuilmaken. Ik erger me mateloos als ze zich schudt en ik de haren in het rond zie vliegen... Ik word er gek van. Met de katten heb ik het ook maar anders, ik word gek van hun gemiew om eten
Het is bij mij niet het vuil, dat vind ik wel meevallen maar hun gedrag. Ik heb het idee dat mijn katten mij extra uitdagen ofzo dus geregeld foeter ik ze uit. Net of ze het daarom doen! Ik irriteer me ontzettend aan het omdrentelen in huis en overal gaan zitten waar het niet mag. Elke keer denk ik weer, nu blijf ik rustig maar nee hoor Erg vermoeiend....
Hier ook last van een irri hond hoor pfffffffftttttttt het is echt ik en mijn schaduw zeg maar overal waar ik ga gaat hij ook ..Ga ik op de bank zitten gaat hij naast me zitten en naar me zitten kijken zo van nou er kan niks gebeuren hoor ik waak wel ....Heb echt zoiets van LEAVE ME ALONE ..hihihi .
Dit heb ik sinds een week! Opeens is onze hond overal waar ik ben en zit de hele tijd naar me te kijken. Het is een schat van een beest, maar ik kan haar maar moeilijk verdragen nu... Hopelijk is het snel weg als de baby er is! Ik zou haar noooit willen missen, maar nu....
Had ik vroeger bij mijn vorige zwangerschappen, maar dan waren mijn 3 kittens net beginnen lopen, de kattenbak stond dan nog binnen. Ik moest constant stofzuigen en dweilen. Nu met deze zwangerschap zijn iets meer dan 6 maanden , nog altijd heel actief , en heel lief. Als mijn vriend gaat werken, komen ze bij mij liggen. Bed is te klein. Dat mocht vroeger zeker niet en gaat in de toekomst ook gedaan zijn. Maar ik krijg momenteel zo veel liefde en aandacht. Het zijn net mijn kindjes. Met 3 kittens en 1 mamapoes heb ik er mij al bijgelegd dat het huis niet elke dag piekfijn inorde is en als ik een pootafdrukje zie dat ik niets steeds mijn poetsgerief moet uithalen . Heb ik wel 3 maanden gedaan, maar elke dag stof af doen, stofzuigen en dweilen, dat doe ik niet meer. Maar ik kan begrijpen met de zwangerschap dat het soms wel heel lastig is voor sommige onder ons. Kalm blijven is heel belangrijk
Onze hond zit voornamelijk buiten, dus aan haren irriteer ik me niet zozeer, eerder aan het feit dat ze het bloed onder m´n nagels vandaan haalt met puberaal gedrag tijdens het uitlaten. Ik laat haar graag loslopen zodat ze lekker kan rennen en spelen, maar zodra ze los is trekt ze direct een sprint naar een voortuin van een van de buren of een ander leuk plekje en komt nooit meer terug. En dan denk ik steeds, ik laat jou NOOIT meer uit rotbeest. Maar dat is natuurlijk zielig. Gelukkig doet m´n buurvrouw of vriendin het nu regelmatig want het is een Benner Sennen en dus ook behoorlijk sterk, dus dat begint een beetje zwaar te worden.
Als je echt last van je huisdieren hebt, moet je ze toch gewoon echt eens een uurtje in een andere kamer doen dan jij bent en de deur dicht. Kijk, je bent als baasje gek op je dieren, en je dieren op jou, maar als je zo'n last van ze hebt, dan zou ik ze elke dag een paar uurtjes van me afzonderen, je laat je toch niet manipuleren door je eigen dieren!