Ik ben een heel lichte slaper en word echt wakker van elk geluid. Mijn vriend is een enorme snurker. Niet echt de beste combo. Oordopjes helpen niet eens meer, dus hij vliegt vaak naar de bank als ik m'n kookpunt heb bereikt. Onder het mom van "ik ben zwanger en lig niet comfortabel daar dus ga jij maar op de bank liggen" Hij is langer dan 2m dus ik voel me er ook niet toppie bij; maar langs de andere kant is hij gezegend met de kunst om overal in slaap te kunnen vallen dus ja
Ja hoor! Ging net nog uit m'n plaat. M'n vriend heeft af en toe van die hyperactieve momenten. Over algemeen kan ik 't aardig negeren. Maar net..... pffffff. Trigger moment was bereikt.
Ik was vanmorgen nog een beetje chagrijnig op mijn ma haha. Hij bedoeld het goed, maar dat moet ie niet doen wanneer ik net mn ogen open heb! Onze kat kwam stiekem bij me op bed knuffelen en ik gaf hem een iniminie klein kusje op zn koppie. Zei die meteen dat ik dat niet meer moet doen ivm toxoplasmose want dat had ie gelezen. Het zal wel, onze katten zijn allemaal ouder dan 1 jaar en no way dat ik mn mannetjes niet vertroetelen ga! Ben jou eenmaal een knuffelaar haha
hahahaha heerlijk topic zeg. Ik irriteer me niet zo zeer aan hem maar ik kan zijn deodorant echt niet meer verdragen inmiddels dus daar word ik niet zo heel vrolijk van. En mijn huid van mijn gezicht is nu extreem droog en om dan een "twee-dagen-baard-kusje" te krijgen kan ik ook niet uitstaan. is niet de ergste ramp van de wereld maar ik kan heerlijk over reageren op het moment.
Ik irriteer mij vooral aan zijn scheten! Ik kan er sinds de zwangerschap niet goed meer tegen en ik heb sochtens altijd nog lichte ochtend misselijkheid bij het opstaan wat weg trekt na het ontbijt.. Als hij dan een scheet laat moet ik al kokhalzen door het geluid en vorige week moest ik letterlijk overgeven van de stank! Maar achteraf kan ik er best om lachen haha. En ik irriteer me aan zijn rijstijl, ik ben normaal al wagenziek en dat is nu ik zwanger ben ook erger geworden, hij probeerd al rustig te rijden maar helaas lijd een langer ritje soms toch nog tot misselijkheid en af en toe beland ik thuis meteen op de pot dat ga ik zeker niet missen van de zwangerschap maar verder ga ik er wel fluitend doorheen dus lekker genieten! (Ookal ben ik ietwat sneller geïrriteerd )
Heerlijk om te lezen dit, ik ga helemaal stuk hier. Scheten, snurken, boeren, manieren van eten, geweldig dit!
Ahh arme mannen ook 😂 Ik irriteer me mateloos, ik slaap heel licht. Hij draait zich vaak ok in z'n slaap en ademt dan in m'n gezicht. Moet dan ook vreselijk kokhalzen! Vind dat zo vreselijk nu ik zwanger ben brrr. Ook inderdaad boeren, chips eten en snaaien van hem vind ik nu vreselijk 😂 En inderdaad scheten laten, of als hij net een grote boodschap heeft gedaan op het toilet! (En ja dan ga ik over m'n nek) Eigenlijk te lachwekkend voor woorden nu ik het zo opschrijf
Ik kon de eerste weken geen eten verdragen, dus ook de geur niet. Hij moest dus ergens anders zijn eten op eten, liefst in de keuken Zelf heb ik weken geleefd op toastjes met smeerkaas.
Gossie, dit is zooooo herkenbaar. Schaam mezelf soms rot over de gedachten tegen hem of dat ik zo kortaf reageer terwijl hij werkelijk ALLES voor me doet wat ik aan hem vraag, bij elk onderzoek of bezoek aan de vk en gyn er bij was en me oneindig heeft getroost elke keer dat ik verging van de pijn (kleine kickboxster), het niet meer zag zitten door de vermoeidheid i.c.m. pijn, de opname in het ziekenhuis dat hij naar huis kon en ik daar twee dagen moest blijven wat in mijn redenatie volledig overbodig was want ik had gewoon rugpijn en wilde alleen weten of ik nog iets kon doen tegen die rugpijn omdat ik door mn ideeën heen was. Ik prijs me zielsgelukkig met mn man maar er zijn ook zat momenten dat ik hem achter t behang wil plakken, terwijl hij dat niet verdient. Probeer me maar te bedenken dat hij t liefste de kleine voor me zou dragen om mij maar geen pijn te zien hebben. Dus als ik boos ben op m ga ik m maar een knuffel geven, hoe boos ik ook ben dat ebt weg als ik zn arm om me heen heb.
haha meiden wat een Cruella's zijn we af en toe ook zeg... arme mannen! Hier wil ik hem nogsteeds 24/7 om me heen hebben, maar kan af en toe erg bot uit het niets reageren.. nja als hij laat thuis komt uit de kroeg en ik er wakker van wordt... nou dan verander ik in een heuze Cruella