Hai allemaal, Ik ben 26+1 op het moment met een lekker levendig meisje in m'n buik. Ik in mijn gehele zwangerschap tot nu toe goede en slechte dagen zoals iedereen waarschijnlijk wel heeft. Mijn vraag is alleen, bij mij kan het goed voelen heel snel omslaan in een vaatdoek voor de rest van de dag. Hebben er hier meer dames last van? Voorbeeldje: vanmorgen heerlijk ontbeten, niet misselijk en redelijk fit. Een half uur voor de lunch voel ik mij niet goed, ga ik over m'n nek van een vitaminepil en lijkt het net alsof er een vrachtwagen over m'n hoofd ik gereden. Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Herkenbaar,dagen soms goed nergens last en dagen waar sommige dagdelen voelen alsof ik overreden ben door een vrachtwagen. Afgelopen zaterdag voelde ik me ook super goed en zou s'middags nog even snel wat boodschappen gaan halen met mijn moeder bij de supermarkt. In de auto erheen begon ik me ineens vreselijk beroerd te voelen en stond dan ook te kokhalzen in de winkel schaamde me dood. Anderhalf uur later was het weg en voelde ik me ineens weer super
Ik kan ineens heel verdrietig zijn.. maar kan ook ineens boos worden om niets!!! Voel me er dan achteraf heel schuldig over.. Maarrr.. soms kan ik er even niks aan doen. voorbeeld; vanmorgen wil mijn dochter weer helemaaaaal niks! Dus ik schiet uit mijn slof.. begint manlief ook nog te zeuren.. Met als gevolg dat ik mijn stem verhef en boos wordt. Ook kreeg mijn man een flinke uitbrander.. Met als gevolg een flinke woorden wisseling met manlief!!! Duszzz je bent echt niet de enige