irrland, leuk vanaf welke leeftijd?

Discussie in 'De lounge' gestart door jt82, 7 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Wij zijn vandaag geweest en vonden het geweldig! !! Echt een aanrader.

2. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wij willen maandag gaan.
    Alleen nu zijn we aan het twijfelen of we ons jongste dochtertje van bijna 1 jaar mee moeten nemen, heeft ze er iets aan of denken jullie dat ik beter een oppas kan regelen :)

3. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik zou haar meenemen.
    Er waren genoeg kinderen van die leeftijd en water/zand en diertjes kijken is altijd leuk toch?:)

Wij willen trouwens maandag ook nog een keer gaan..:)

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nou dan nemen we haar gezellig mee :) dat wilde we eigenlijk ook liever met hele gezin een dagje weg.
    Lijkt me een super leuk park.
    Nou misschien komen we elkaar wel tegen ;)

5. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Wij willen hier in Augustus heen als mijn man bouwvak heeft, maar denken jullie dat het enorm druk is dan? We willen dan ook bbq spul meenemen voor savonds. Is het leuk voor mijn beide kids?

Alleen we zitten ermee dat het 3 uur rijden voor ons is. Ik kan niet autorijden, maar is dat niet teveel voor 1 persoon? 6 uur rijden op 1 dag?

6. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Het is leuk voor beide kinderen. Genoeg te doen/zien voor alle leeftijden.
    Het is nu best druk daar, in augustus vast ook. Het park is wel behoorlijk groot dus de drukte verspreid zich over het hele park. Er zijn heel veel zitjes met bbq's.
    Ik vind 6 uur rijden op 1 dag voor het bezoeken van een park wel erg veel. Dan zou je beter dichter bij huis een leuk park kunnen zoeken of anders in de buurt van Irrland ergens een nachtje overblijven en dan de andere dag terugrijden. Lijkt me voor je man wel een stuk fijner. In het park loop je veel en doe je veel, het is best vermoeiend en dan met 6 uur rijden erbij vind ik het wel veel gevraagd.

Deel Deze Pagina