Binnenkort gaan wij naar CP Meerdal. Dit ligt vlakbij Toverland. Ons plan was om daar naar toe te gaan, maar ik schrok enorm van de prijzen! Ik geloof 26 voor mijn man en voor mij, maar ook voor onze dochter van 7, want ze is ruim boven de 1.20m. Is dit het waard en/of weet iemand kortingen? Ook zag ik hier een keer Irrland voorbij komen, wat ook in de buurt ligt. Is dat leuk voor een 5 en 7 jarige? Wel veeeeeeel goedkoper, dus als dat ook leuk is.....
Wij vinden Toverland erg leuk, weet niet of buiten alles al open is. Toendertijd had ik 10 korting op, via de ANWB.
Als het droog is en het een beetje fatsoenlijk weer is raad ik Irrland aan! Echt een geweldig leuk en groot park en hele leuke prijzen. Met regen heb je er weinig aan.
Irrland is met mooi weer wel echt een aanrader, het is gewoon leuke buiten speeltuin, echt attracties zijn er niet, maar wel echt super leuk ! Toverland nog nooit geweest,
Beetje appels met peren verhaal.... Ik zou zeggen toverland. Irrland is een veredelde mega speeltuin. Idd leuk voor een warme zonnige dag. Bij toverland zijn ze momenteel aan het verbouwen, wellicht met Pasen open
Via jumbo C1000 nu actie korting toverland Afhankelijk hoe groot je kids zijn. Toverland is 70% vanaf 100cm daaronder zijn ze echt streng zelfs in carrousel mag je dan ni
Mijn kinderen zijn wel groter dan 100cm, oudste is 1.33m. Maar juiste daarom zou ik 3x volwassenen tarief betalen a26 en dan 1x kindertarief. Via Jumbo krijg je 5 pp volwassenen, dus dat scheelt nog niet heel veel, helaas
Ligt er aan wat voor het weer het dan is. Bij mooi weer zeg ik zeker irrland. Bij vies weer toverland.
Irrland is fantastisch! Ga met zomerse temperaturen en je hebt de dag van je leven. Sjouw kolen en een BBQ pakketje mee en je kunt er op 1 van de honderden vrij beschikbare BBQ's ook nog eens heerlijk eten zonder achterlijk hoge extra kosten. Alles bij Irrland is betaalbaar en het park is debiel groot. Wij gaan elk jaar!
Irrland ken ik niet. Toverland vind ik erg leuk! Ik zou dan ook gaan voor de korting via c1000/jumbo.
Als ik op de website van Jumbo/c1000 kijk, dan staat daar (dacht ik) dat je maar 1 kaart mag inleveren pp in de meivakantie?
Dit klopt inderdaad ja.. Ben een keer bij Irrland geweest met wat frisser weer en geen zon,nee dat was geen succes.
Jaaaa super leuk he. Wij gaan geregeld met de vriendengroep en iedereen neemt een bolderkar met koelbox mee!!
Irrland! Helemaal geweldig. En vooral als het weer mee werkt. Hier echt favoriet en inderdaad lekker betaalbaar.