wie is er wel eens in Wunderland Kalkar geweest?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sammetje, 24 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammetje

Sammetje Actief lid

11 mrt 2011
    203
    0
    0
    thuiszorg
    Friesland
    Hallo,
    We willen misschien daarheen gaan. Wie is er wel es geweest? Of heb je daar es geslapen? Hoe is het daar? Ik vind de site wat onduidelijk, dus vandaar mijn vraag.

2. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    wil je met volwassenen of met kinderen?
    het pretpark zelf is erg leuk, daar gaan wij bijna elk jaar heen.

3. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Wij zijn er al een tijd geleden geweest met de hele familie voor een weekend. We hadden toen nog geen kinderen en vonden het heel leuk. Ik weet niet of ik het met mijn kinderen ook zo leuk zal vinden. Vooral 's avonds is er voor kinderen niet echt wat te doen. Het zijn vooral de barretjes etc wat open is. Het pretpark vind ik ook voor de wat oudere kinderen. Kamers waren keurig en het eten was prima (buffet).

4. Sammetje

Sammetje Actief lid

11 mrt 2011
    203
    0
    0
    thuiszorg
    Friesland
    Ja kinderen gaan mee, onze zoon is 5 en onze dochter nog maar 10 maanden...

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    ik ga de 15de sept heen. wij hebben een weekendje duitsland gekregen van mn ma en haar vriend ;)

dus na de 17de kan ik laten weten hoe t hier bevallen is met 2 kids van 4 en 2 jaar

6. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Wij zijn toevallig 2 keer geweest in 1 maand tijd.
    Mijn zoontje is 2,5 en hij kon bijna overal in mee (90 cm)

Ik vind het juist een park voor kleinere kinderen. Voor de grotere kinderen is het tot 12 wel leuk denk ik.

Wij zijn alleen in het attractiepark geweest, wonen op een half uurtje afstand.

7. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Wij zijn in december een weekendje geweest met mijn schoonouders en zwagers.
    Onze dochter was toen 6maand, en ze is overal mee heen geweest. Uiteraard heeft ze er weinig van meegekregen maar voor mijn schoonouders stond vast dat zij er ook bij hoorde dus mee ging, wij dachten daar hetzelfde over dus dat kwam uit.

Helaas waren de buitenatracties gesloten wegens de winter.
    Maar binnen.hebben we het enorm naar onze zin gehad en alles was goed geregeld.
    Savonds zijn we naar beneden gegaan. We hebben een uurtje gebowld, dit vond ik meer dan zat want roken was daar toegestaan. Julia lag te slapen met een.hydrofiel over de kinderwagen. Daarna zijn we naar de wijnkelder gegaan waar roken verboden was. Hier is onze dochter de rest van de avond gebleven afwisselend met ons.of mijn schoonouders.

Het was goed verzorgd!
    Alleen dus jammer van savonds dat er niet overal een rookverbod geldt. Uiteraard hadden we haar op de kamer kunnen leggen te slapen en de babyfoon meenemen maar dat voelde niet goed. Evenals de oppasservice, geen ervaring mee dus ze bleef mooi bij ons.

Ik zou zeker wel weer heen willen, maar dan als t attractiepark ook geopend is:)

8. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Het eten was trouwens heerlijk!!

Deel Deze Pagina