Irrland

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door gitaartje, 27 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    hallo!

1. Wij gaan volgende week voor het eerst een dagje maar iirhland. Ik zag op de website dat het park niet goed geschikt was voor rolstoelen ivm de vele zandpaden. Is het gebruik van een kinderwagen wel mogelijk? We hebben de maxi cosi mura4. Een fijne wagen voor de wat grovere stukken.

2. We hadden het plan om dinsdag te gaan. Maar ik kom er pas achter het in Duitsland en nationale feestdag is. Kloot dat? En heeft iemand ervaring met de drukte in iihrland dan?

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Ick was er nog niet. Maar Jah dinsdag is de 1e mei dat Is de dag van de Arbeid en is iedereen vrij. Winkels zijn ook gesloten op deze dag .

3. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.421
    446
    83
    Limburg
    Ligt denk ik ook aan het weer. Maar vaak op duitse zondagen is het er heel druk.
    Je moet er ook heen gaan bij mooi weer. Anders heb je er niet veel aan, veruit het meeste is buiten.

4. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.174
    4.485
    113
    Met een kinderwagen kun je prima over de paden rijden, ze verhuren er ook bolderkarren, daar kun je ook goed mee over de paden rijden. Ik zou niet gaan op zo’n drukke nationale vrije dag, of als het koud en regenachtig is. Het is echt een grote buiten speeltuin.

5. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    De paden zijn allemaal van los wit zand. En idd het is eigenlijk een grote buiten speeltuin met veel glijbanen enzo

6. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Ze adverteren met 'all weather park' maar dat klopt dus niet volgens jullie?

Ik ga eens overleggen of we wellicht de dag kunnen verzetten. Het zou jammer zijn als het superdruk is!

7. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Je hebt wel dingen binnen, maar gezien de grootte van het park en de buitenspeeldingen is droog weer toch wel erg prettig. Ik zou ook niet gaan op een Duitse feestdag, het park is op zich erg groot maar dan ook echt wel mega druk..

8. billy112

billy112 Actief lid

20 mrt 2014
    493
    143
    43
    Is het park eigenlijk leuk? Heb er wisselden verhalen over gehoord :)

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.767
    18.913
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij vonden het erg leuk. Ook omdat bet niet vergelijkbaar is met iets in Nederland. Het is ENORM. Er zijn ontzettend veel speeltuinen en springkussens. Ook een soort “springkussens” maar dan gevuld met water. Er zijn verschillende skelterbanen, allemaal met andere soort skelters. Er staan vliegtuigen waar je met een glijbaan uit kunt (en toen wij er in de zomervakantie waren: lange rijen). Er zijn verschillende doolhoven. Onze zoon vond het maïsbad erg leuk, een soort gigantische ballenbak maar dan gevuld met maïs. Dat is wel pas vanaf 5, geloof ik. Onze jongste (toen 3) mocht er in ieder geval niet in. Er zijn veel wateractiviteiten. Niet echt zwembaden, want allemaal heel ondiep. Maar heerlijk voor de kinderen om in te spelen. Ook veel waterglijbanen. Vandaar dus dat het wel fijn is om met mooi weer te gaan. Er is een grote kinderboerderij, ook met meer exotische dieren zoals halfapen.
    Er zijn wel wat dingen binnen. Maar in vergelijking met de grootte van het park, is dat niet heel erg veel. Ik zou het zonde vinden om er met slecht weer naar toe te gaan. Dan kun je net zo goed bij een gewone binnenspeeltuin terecht.

Qua eten en drinken is het aanbod niet groot, maar wel goedkoop. En je mag ook gewoon eigen eten en drinken meenemen. Er zijn ontzettend veel picknicktafels met barbecues die je vrij kunt gebruiken. (Wel zelf alles meenemen; kooltjes, vlees, aluminium bakjes zijn ook aanraders dan.)

Als je dan nog in aanmerking neemt wat je ervoor betaalt (ook bijna niks) vind ik het een aanrader. Het is dat wij niet naast de deur wonen, anders zou ik zeker vaker gaan.

Wij hadden trouwens onze eigen bolderkar bij ons, zo’n opvouwbare met kleine wielen, dat ging prima. Ik zag ook wel mensen met kinderwagens. De meeste stukken zijn prima te doen. Soms even stukjes door het zand ploeteren. Een kinderwagen is heel anders dan een volwassene in een rolstoel.

Gizzie1983 vindt dit leuk.
  10. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Het is echt een mooi weer park. Je kunt er niet pinnen dus neem contant geld mee!
    Zwemkleding bij mooi weer is ook handig, handdoeken etc.

Irrland is goedkoop, mega méga groot en superleuk. Onze kinderen hebben al gevraagd wanneer we weer gaan. Zijn er nu twee keer geweest.
    Voelt als vakantie vind ik.. door het zand en de palmbomen enzo..

11. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.421
    446
    83
    Limburg
    Vorig jaar voor de ingang hadden ze wel een pin apperaat staan. Kon je eerst pinnen en daarna contant betalen.

12. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Jawel je kunt bij de hoofdingang in het midden van het park pinnen. Er is daar een pinautomaat.

@ts: het is echt een ontzettend leuk park en ook al is het superdruk toch merk je er niet veel van door de grote van het park. Echter ben ik het wel eens met de rest het is daar veel leuker met goed weer.

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ja hoor, met de kinderwagen kun je daar wel goed het park door.
    Eens met de rest, ik zou alleen gaan als het droog is, anders is er weinig aan. Er is bijna niets overdekt.

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

Het is echt heel groot. Kan je je 3 dagen op amuseren. Je moet je best doen als je het hele park wil zien op 1 dag.
    Ik raad wel aan om met mooi weer te gaan en niet op feestdagen of zondagen. Dan is het er knalvol.
    De stro om op de klimmen en ravotten en het maisbad waren hier favoriet. En de vliegtuigen en die kussens gevuld met water ook.
    Maisbad is ook lekker koel als het buiten 30 graden is.

Wandelwagen zou te doen zijn maar ik denk dat die bolderkarren wat te huur zijn gemakkelijk is.

15. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Blij met je berichtje! Wij wilden morgen ook naar Irrland gaan (jongste is jarig), maar wist niet dat 1 mei echt een feestdag is in Duitsland. Wordt het toch de efteling ;).

16. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Irrland is geweldig leuk! Wij hebben al een jaar of 4/5 en jaarkaart omdat er niet ver weg ervan wonen.
    Onze kinderen vermaken zich daar enorm. Door de jaarkaart is gaan bij minder goed weer ook een optie, dan zoeken we de binnendingen op. Maar als je de volle entree betaald zou ik inderdaad op een mooie dag proberen te gaan.
    Het is wel echt een aanrader! Goedkoop, groot, schoon, voor ieder kind wat wils...
    Pinnen kun je bij de ingang inderdaad.

17. auroraa

auroraa Niet meer actief

Ik vond Irrland heel erg leuk! Wij waren op een druilerige dag en we willen heel graag een keer terug met mooier weer want zoals al eerder is gezegd is bijna alles buiten

18. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Hallo dames! Wij zijn uiteindelijk toch nog dinsdag gegaan, verzetten lukte helaas niet. Datum stond ook al lang vast.

Wat een ontzettend leuk park! Wauw! Ondanks dat het s ochtends wat koud was hebben de kinderen heerlijk kunnen spelen. De vliegtuigen, glijbanen, waterbedden. Het mais en hooi hebben we nog niet eens gehad.

Het was helemaal niet druk, waarschijnlijk door de weersverwachting. En smiddags was het alsnog lekker zonnig. Geen waterspeel-weer maar er is genoeg te doen zonder water!

We gaan zeker deze zomer nog een keer!

19. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Ps. Sorry voor de titel van dit topic. Erger me er al een week aan :roflmao:

20. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ah fijn dat het zo leuk was!

Deel Deze Pagina