O nee? Mijn kinderen hebben ook vrij unieke namen hoor. Ik hou niet van asonamen, maar daar vind ik Irsa absoluut niet onder vallen. Ik begrijp je aanval dus niet. TS, ik vind het een harde klank door de R, en ook door de combinatie "rs". Het klinkt niet als een zoete naam zoals bijvoorbeeld Lise. Daardoor is het voor mij wel een krachtige naam, ik vind hem echter niet prettig qua uitspraak. Verder vind ik er niets mis mee hoor .
Waaauw! Ik vind deze naam echt geweldig. Die gaat meteen op mijn lijstje als we een meisje krijgen. Ik zeg doen! 😄
Ik Vind hem niet leuk. Lijkt mij teveel op tirza, thirsa, enz... Maar om het uniek te maken de t weggelaten, dat gevoel heb ik bij deze naam.
Ik vind het te veel op Tirza lijken. Alsof iemand geprobeerd heeft daar iets originelers van te maken. Het klinkt niet lelijk verder, maar ik zou het zelf niet zo snel kiezen als naam.
Ik zit er al een paar dagen naar te kijken, maar ik kan er niet echt aan wennen. Het is geen foute naam ofzo, er is ook niets 'mis' mee voor mijn gevoel, maar het voelt gewoon niet echt als een naam?