Kans verkeken of toch niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rosa887, 19 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Vorige week dinsdag en woensdag had ik een positieve ovulatietest, daarna waren ze weer lichter..
    Mijn temperatuur is niet gestegen afgelopen dagen.. dus ik moest wel doortesten. Helaas waren mijn testen op dus heb ik bij de action zaterdag snel testen gehaald. Deze waren zo'n 50% donker van de controle streep en zondag was hij nog een stukje donkerder en gisteren hetzelfde! (denk zo'n 75%)

Nou heb ik maar 1 keer per dag getest afgelopen 3 dagen... dus weet niet wat hij in de avonden was..

Nou was vanmorgen mijn temperatuur ineens 37,0 terwijl hij voorgaande dagen 36,5 of 36,6 (hooguit 36,7) waren!
    Oke vanmorgen was het 1,5 uur na wat ik normaal test maar het was wel meteen na het wakker worden! Niet eerst gaan plassen ofzo...

Helaas heb ik afgelopen vrijdag voor het laatst geklust... is mijn kans nu verkeken? :( :(

2. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ik heb geen verstand van tempen maar als je zondag een positieve test had en vrijdag hebt geklust is je kans niet helemaal verkeken. Zaadcellen kunnen tot 5 dagen in de baarmoeder overleven.
    Ik duim voor je!

3. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Heb afgelopen dagen geen positieve gehad. Maarja test ook maar 1 keer per dag dus kan ook gemist hebben!

Heb vriendlief net maar even snel mee naar boven gesleurd! Of het nog nut heeft weet ik niet?...

4. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Niemand verder enig idee/ervaring???

5. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Na positieve ovulatie test springt je ei pas tussen 24/48 uur dus heel klein kansje heb je denk ik...

Deel Deze Pagina