Hier wel veel gezinnen met 3 Kids. Maar ook een aantal met 2, en sommigen hebben 1 jong kindje dus daar komen er Miss nog wel wat bij. Wij hebben nu 3 Kids. Maar zou dolgraag nog een 4e kindje willen, en misschien wel een 5e. Mijn man vind dat gelukkig geen probleem en kijkt er ook naar uit. Maar eerst wachten we nog een jaartje. (Jongste schelen 12.3mnd.)
Het ligt er denk ik een beetje aan in wat voor 'kring' je zit. Zelf zie ik in onze kerk veel gezinnen met 3 kinderen. Maar als ik kijk naar waar ik zelf vandaan kom, heeft bijna iedereen 2 kinderen, vrijwel nooit meer.
Ja ik heb dat ook hoor, dat ik graag weer wat tijd voor mezelf terug krijg na een aantal tropenjaren. Daarnaast zijn we met 2 kids allebei al behoorlijk moe (icm huishouden, werk, druk sociaal leven). Dus een 3e zullen wij ook niet trekken. Hoewel een groot gezin me wel leuk lijkt voor later. Maar goed, op dit moment moeten we het ook leuk vinden he
Mijn zus heeft er vijf Ik zelf zou ook wel drie kinderen willen maar denk niet dat mijn lichaam drie zwangerschappen aan kan hahahaha..