is 3 het nieuwe 2?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door maviju, 18 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Hier wel veel gezinnen met 3 Kids. Maar ook een aantal met 2, en sommigen hebben 1 jong kindje dus daar komen er Miss nog wel wat bij.

Wij hebben nu 3 Kids. Maar zou dolgraag nog een 4e kindje willen, en misschien wel een 5e. Mijn man vind dat gelukkig geen probleem en kijkt er ook naar uit. Maar eerst wachten we nog een jaartje. (Jongste schelen 12.3mnd.)

2. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Het ligt er denk ik een beetje aan in wat voor 'kring' je zit. Zelf zie ik in onze kerk veel gezinnen met 3 kinderen. Maar als ik kijk naar waar ik zelf vandaan kom, heeft bijna iedereen 2 kinderen, vrijwel nooit meer.

3. maviju

maviju Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.080
    128
    63
    Ja ik heb dat ook hoor, dat ik graag weer wat tijd voor mezelf terug krijg na een aantal tropenjaren.
    Daarnaast zijn we met 2 kids allebei al behoorlijk moe (icm huishouden, werk, druk sociaal leven). Dus een 3e zullen wij ook niet trekken.

Hoewel een groot gezin me wel leuk lijkt voor later. Maar goed, op dit moment moeten we het ook leuk vinden he :)

4. Lies1989

Lies1989 Lid

23 sep 2011
    84
    0
    0
    Flevoland
    Mijn zus heeft er vijf :D

Ik zelf zou ook wel drie kinderen willen maar denk niet dat mijn lichaam drie zwangerschappen aan kan hahahaha..

Deel Deze Pagina