Is 37,3 verhoogde temperatuur?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door miekkie, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Ohoh, temp vanmorgen lager; 37,12... En steken links onderin mijn buik. Dus ik ben bang dat er een kans in zit dat vandaag de :evil: :evil: komen! Al was ik gisterenavond in bed weer wat misselijk, eet ik veel meer en zit ik vandaag op dag 10 overtijd!

2. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Balen dat je temperatuur zakt, maar... zolang er geen duivels zijn is er nog hoop! Hou ons op de hoogte ;)

Liefs,
    Tijgetje

3. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Mijn temperatuur was dus iets gezakt vanochtend, maar er zijn nu nog steeds geen duivels! En ik had de hele ochtend last van een vreemd soort misselijkheid, een gevoel wat ik helemaal niet ken.
    Poeh, zal ik het testen volhouden tot zaterdag of zondag?
    En wat denken jullie? Grote kans dat er een mensje aan het groeien is in mijn buikje?
    Dag 10 overtijd is inmiddels bijna voorbij.

4. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    mijn basistemp is 36.5 en sinds de eisprong 36.7.
    Dus als ik het goed begrijp moet de temp nu 36.7 blijven wil ik een indicatie hebben op zwangerschap...

5. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    Weet je wal iets meer Miekkie?

6. lieske81

lieske81 Lid

28 sep 2006
    55
    0
    0
    hee miekkie... even over je hoofdpijn! Ik heb normaal eigenlijk altijd wel hoofdpijn maar de afgelopen weken was het heel erg. Precies wat jij schreef! Tevens zit ik ook met zo'n hoge temp!
    Ik krijg toch wel sterk de neiging te denken dat het zwangerschap is........
    Hoofdpijn is ook een van de symptomen...
    Ik ben benieuwd naar je test....
    succes!

7. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Ik ga morgen of zondag testen...
    Vanmorgen had ik 37,13 en gisterenavond 37,66.
    Karin ik weet dus niet wat mijn basistemperatuur is, maar volgens mij rond de 36,8. Maar deze temperaturen die ik nu meet lijken me wel erg hoog! Al zegt de avondtemperatuur schijnbaar nooit zo veel, maar deze avondtemperatuur is dusdanig hoog, dat je dan normaal gesproken al verhoging hebt, maar ik ben dus niet ziek! Wel heb ik het regelmatig dan weer warm, dan weer koud en transpireer ik veel meer. Iets wat ik normaal gesproken nauwelijks doe tijdens normale bezigheden.
    Verder moet ik vaker plassen en ben ik twee ochtenden een beetje vreemd misselijk geweest. Niet extreem, maar een raar gevoel.
    En daar ik nu ook nog eens 11,5 dag overtijd ben...
    Dus het wordt steeds spannender. Ga denk ik vanavond een test kopen en morgen of zondag testen, maar ik vind het nog erg spannend!
    Liesje hoe ver ben jij overtijd? En wanneer ga je testen?

8. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Succes met je test!

Ik heb normaal een temp van 36.6-36.8
    Toen ik gisteren tempte had ik 37.2. (Ik temp. niet dagelijks, vind het vreselijk!)
    Daarna getest en positief!

Jouw temp. is ook vrij hoog... en echt naar beneden gaat ie niet. Ik hoop voor je dat het raak is! :D

9. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ik zeg: Testen! Laat ons niet langer in spanning!

10. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Ik zit inmiddels op 12 dagen overtijd en nog geen :evil: :evil: te bekennen! Vanmorgen tempte ik 37,28, maar wel twee uur later dan normaal (weekend, dus wat langer kunnen slapen). Ik heb al een test gehaald (had dit keer behoorlijke zenuwen, alleen al om de test te halen!), maar ga morgenvroeg pas testen, omdat het vandaag een erg chaotische dag is bij ons en ik de tijd voor mezelf wil kunnen hebben na het testen. Dus ik moet nog een kleine 24 uur afwachten...

11. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    heel veel suc6 morgen ;)

12. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
  13. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Nou, ik vanmorgen eerst getempd en temperatuur nu ineens net onder de 37, dus ech wel lager. Maar omdat er toch nog steeds geen :evil: :evil: te bekennen waren en inmiddels dag 13 overtijd was aangebroken, toch maar getest. Test gaf echter NIET ZWANGER aan. En dit willen jullie niet weten...: Nog geen twee uur later waren daar de :evil: :evil: ... Nu zit ik hier met enorme buikkramp, niet normaal meer. Vind je het gek, als het zo lang uitblijft en ik iedere keer een andere cyclus heb (varierend van 28 tot 41 dagen dus).

14. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ik vind het heel jammer voor je. Ik had echt verwacht dat je zwanger zou zijn.
    Veel succes en sterkte gewenst voor de volgende ronde!

Liefs Jody79

15. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    He meis, wat jammer..... :cry:

16. Niet meer actief

o, wat balen zeg!Ben je er weer een beetje overheen? Kop op meid, nieuwe ronde nieuwe kansen! Ik weet hoe je je voelt !
    liefs Carmen

Deel Deze Pagina