Zou ik zwanger kunnen zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door friesje, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friesje

friesje Lid

2 okt 2006
    5
    0
    0
    Hallo

Ik ben nieuw hier, en ik had een vraagje. namelijk zou ik zwanger kunnen zijn?

een paar dagen geleden verloor ik bruin vloed. terwijl ik midden in de strip zat van de pil.

ook heb ik steken in mijn onderbuik en rug, heb veel hoofdpijn, ben erg moe, en heb het snel te warm.
    ik heb geen last van misselijkheid.

Nu ben ik maar halverwege gestopt met de strip van de pil. Want stel je voor ik ben wel zwanger, dan is het niet verstandig om door te slikken met de pil.

wat vinden jullie hiervan, vinden jullie dat ik overdrijf, of geven jullie mij gelijk?
    Alvast bedankt ,
    Groetjes Friesje :rolleyes:

2. grummelke

grummelke Actief lid

13 jul 2006
    223
    0
    0
    hoi hoi
    de kans dat je zwanger bent is wel heel erg klein als je de pil slikt
    ben je de pil dan vergeten? omdat je denkt dat je zwanger bent..

groetjes grummelke

3. friesje

friesje Lid

2 okt 2006
    5
    0
    0
    Uh ja ik vergeet de pil weleens.

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik denk dat je het beste even af kunt wachten. Gooi er een testje tegen aan als je niet ongesteld word. Of je zwanger bent of niet valt nu nog geen zinnig woord over te zeggen... ;)

5. friesje

friesje Lid

2 okt 2006
    5
    0
    0
    Ja je hebt groot gelijk. Ik wacht even af of ik ongesteld wordt ja of nee. Dat zou dan woensdag of donderdag worden. ;)

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Succes meid!

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dat was volgens mij gewoon een doorbraakbloeding. Als je de pil niet goed slikt( dus vergeet) raakt alles in de war en krijg je tussentijdse bloedigen. Heeft volgens mij niks met eventueel zwangerschap te maken. Eerst is een doorbraakbloeding meer logisch.

Ga het maar eens googelen.

Ik heb dit best vaak gehad, omdat ik ook af en toe eentje vergat, :oops:

Ben je na het stoppen met de strip alweer ongi geworden? Als je dat niet wordt moet je even testen. Maar verwacht het niet gelijk na twee dagen, omdat alles in de war is kan het wel langer duren.

Je hoeft het trouwens niet altijd te hebben als je een pilletje vergeet. De ene keer wel en de andere keer niet.

8. friesje

friesje Lid

2 okt 2006
    5
    0
    0
    Het is eigenlijk al een paar weken in de war rug pijn enz. Zou verder echt niet weten waardoor het komt. Ik zou het wel fijn vinden, maar ach even wachten kan natuulijk ook nog.
    We zien het over een paar dagen.

9. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Succes met wachten!

Deel Deze Pagina