Dames, Weet dat het nog veel te vroeg is, maar gezonde nieuwsgierigheid Op hoeveel weken kan je je baby voor het eerst voelen? Liefs Lentel
Deze zwangerschap voelde ik de kleine voor het eerst met 15 weken en 3 dagen. Mijn vriend kon de kleine met bijna 20 weken, weet even niet meer precies welke dag het was ! Malou en Ruben weet ik echt niet meer .
bij mijn dochter volgensmij met 17 weken.. en ons andere kleine wondertje dat moet nog komen, daar is het nog te vroeg voor...
ik voel ook heel afentoe de kleine heel lichtjes ook,sinds 2dagen en eerder ik ervoor wil gaan zitten of liggen,stopt hij/zij er al weer mee
Das heel normaal hoor! De meeste vrouwen voelen de kleine pas met 21 weken. Ik was tov de bovengenoemde vrouwen ook hjeel laat; met 18.5 week . Toen las ikook van vrouwen die hun baby allang voelden en toen ben ik op de bank gaan liggen en heb heel geconcentreerd gevoeld en voelde ik inderdaad hele kleine plopjes...(lijkt een beetje op darmgerommel)
Ergens tussen de 15 en 25 weken is normaal maar het is eerder rond de 20 weken dan de 15. Soms is het eerder, soms ook wat later. Vaak weet je achteraf pas zeker dat je je kindje hebt gevoeld. Bij mij was het met ongeveer 15,5 week maar zeker weten deed ik het pas 2 weken later. Mijn man voelde het kindje pas met 24 weken! (voorliggende placenta). Als je nu 6 weken bent, zal je nog even geduld moeten hebben. Als je het eenmaal voelt, is het geweldig maar zeker later in je zwangerschap kan je het ook wel eens beu worden (doet het zeer enzo)
ik voelde 'iets' binnnin met 13 weken (kindje 3) maar echt lekker overduidelijk de baby voelen was pas met 18 weken
tessie, er zijn vrouwen bij ons de mei-mamas die ongeveer 20 a 21 weken zijn en ook nog niets gevoeld hebben, het schijnt echt heel normaal te zijn. Zo'n kindje weegt zelfs nu pas 350 gram (20 wkn) dus kun je voorstellen dat het nog niet superveel kracht heeft) dan of de placenta voor of achter ligt en sommige kindjes bewegen voornamlijk snachts Ik voelde het hteerst savonds laat in bed en dn nu nog het meeste. Als ik ga liggen komt hij/zij in actie, probeer je maar eens heel erg op je buik te concentreren, eventueel je knieen optrekken zodat je kleintje inder ruimte heeft, dan voel je het makkelijker.
Ik voelde de baby pas rond de 19 weken maar dat komt ook omdat mijn placenta aan de voorkant ligt. Ik voel de beeb minder en dikke kans dat mijn man het helemaal niet gaat voelen En inderdaad als je in bed ligt laat de baby weten juist niet naar bed te willen hahah.
Hoi, Dit is mijn 1e kindje en voelde het ook pas voor het eerst bij 18 weken, daarvoor heb ik er eigenlijk nooit bij stil gestaan tot ik er echt op ging letten.
Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik beweging bij 18 weken zwangerschap. Nu wacht ik nog geduldig af...
Ik voel het kindje sinds 1 week...teminste ik denk dat ik t voelkleine plopjes, vooral als ik rustig lig.