Ik weet even niet meer wat ik moet doen, ik zal proberen mijn verhaal te doen in de hoop dat jullie me kunnen adviseren. Toen onze dochter 4 weken was ging het steeds een beetje achteruit, ze begon steeds meer te spugen, sliep bijna niet meer, wilde alleen rechtop zitten, begon uitslag in haar gezicht te krijgen. Ik ben bij de kinderarts geweest om dat huisarts me doorverwezen had met het vermoeden van reflux. De ka dacht gelijk aan KMA waar de reflux een symptoom van kon zijn. Ik ben een dag later gelijk naar de dietist geweest om te kijken wat ik met mijn voeding moest doen. Ik heb 2 weken alle koemelk, kippenei en soja eiwitten laten staan. Ze knapte gelijk op echt een wereld van verschil. Het dieet vond ik gelijk wel vrij zwaar, ik gebruik veel zuivel en miste dit echt, maar ok ik kon beginnen met soja dan was het te doen. Toen begon alle ellende weer, na een paar dagen gestopt met soja en het ging weer beter. Dat was duidelijk! Voor mezelf had ik besloten dat als ze ook niet tegen soja zou kunnen ik zou stoppen met de bv omdat ik het dieet echt te zwaar vind zonder. Tot zover, we hebben een machtiging gekregen van de ka voor Friso Allergy Care, maar ze drinkt het (bijna) niet. Ze heeft een paar keer 40-90 cc op, maar nu wil ze helemaal niet meer. En ik weet het nu ook even niet meer, ik wil haar niet nog meer belasten want ze heeft het al zo zwaar gehad de afgelopen weken. Maar ik vind het echt heel zwaar om het vol te houden op deze manier. Wat is nu wijsheid? Flesjes allergy care aan blijven bieden? Laten rusten en later nog eens proberen? Ik had voordat ze geboren was gezegd dat ze mocht drinken bij mij hoe lang ze zelf wilde, maar was natuurlijk niet van KMA uitgegaan. Lang verhaal geworden, maar ik vind het weleens fijn om van me af te schrijven