ik wil slapen?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door debbyvb, 7 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbyvb

    debbyvb Actief lid

    26 apr 2007
    101
    0
    0
    rotterdam
    hallo,

    sinds een week of twee slaap ik echt heel slecht. Heb ergens gelezen dat je het best op je linkerzij kunt slapen maar als ik dat doe gaat die kleine hummel tekeer, niet meer leuk! Heb ook het gevoel dat ik minder lucht krijg ofzo als ik plat lig.. Heb inmiddels al drie kusens maar dat schept ook niet echt een oplossing. Tips over hoe het beste slapen want nu lig ik echt de halve nacht wakker :(
    En heeft je kindje er last van als je op je rug ligt? x
     
  2. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Nee hoor je kindje heeft er geen last van als je op je rug ligt, enige is dat je er zelf last van kunt krijgen.

    Meest comfortabel vind ik zelf nog op mijn zij (rechts of links maakt niet uit) en dan met een kussen tussen mijn benen.

    Je zou ook een voedingskussen kunnen proberen..

    Slaap ze ;)
     
  3. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik slaap sinds een paar nachten met me voedings kussen.
    op me rechter zij lag zo ie zo al niet lekker, op me rug ligt wel lekker maar dan ga ik heel erg snurken, vind me man niet zo leuk , en op me linkerzij lag wel lekker maar ik had steeds dat ik omrilde dat ik half op me buik lag en ja dan begint de beeb hier ook tekeer tegaan.
    dus heb ik me voedings kussen er bij gepakt.
    deel onder me hoofd , arm onder me kussen door en de rest tussen me benen, nou ik slaap al een paar nachten als een roosje.

    weet niet of je een voedings kussen hebt anders wat wendy ook al zegt dat is proberen.
     
  4. Krullebol

    Krullebol Actief lid

    31 dec 2006
    386
    1
    0
    Ik had ergens anders gelezen dat het niet goed was om op je rug te slapen...Had te maken met iets wat dan afgekneld werd, maar ik weet het niet precies meer. Weet iemand dit, want ik lig juist erg lekker op mijn rug!

    Op mijn rechterzij lig ik ook erg lekker, maar ik heb wel 'hulp'van wat extra kussens: eetnje omarm ik zodat mijn schouders lekker liggen en eentje tussen mijn benen...
     
  5. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    er loopt een holle ader die je dan af kunt knellen....
     
  6. stiekel

    stiekel Bekend lid

    hoi hoi

    hier nog een muts die al nachten niet lekker kan slapen en om half 4 s'nachts er maar uit gaat van gekkigheid.
    alleen breekt dit wel op tussen de middag als ik mijn zoontje moet ophalen van school.
    maaaaar het weekend staat weer voor de deur dus wie weet kan ik een beetje uitslapen.

    groetjes sandra
     

Deel Deze Pagina