Mijn dochter wil alleen maar melk maar het is de bedoeling (van CB) dat ze nu toch wel eens wat anders erbij gaat drinken. Ik biedt haar thee, water en roosvicee aan maar ze wil helemaal niks. Ze houdt haar kaken stijf op elkaar. Mag ze ook sinaasappelsap of appelsap? Aangezien haar fruithap wel zonder morren naar binnen gaat. (groente niet hahahah)
Begrijp ik nou goed dat ze nog geen 6 mnd is? Dan hoeft ze toch helemaal niks anders dan melk heb ik nog nooit gehoord. Maar ik lees ff mee
Vanaf 6 maanden kan je je kindje wat anders te drinken geven maar het hoeft echt nog niet. Blijf gewoon lekker bij water en slappe thee. Je kindje heeft gewoon een grote voorkeur voor melk (lekker zoet) en dat is ook prima. Blijven oefenen, het komt vanzelf. Pas als je merkt dat de melkvoedingen zo weinig worden dat ze niet voldoende vocht meer binnen krijgt, is het het nodig om ander vocht binnen te krijgen (en dan kan je kijken wat ze wel drinkt!)
Ja idd nog geen 6 maand, maar wel commentaar van CB dat ze verder niets drinkt...ik vind het ook een beetje vreemd. Maar goed ik ben blij dat jullie het ook een beetje vreemd vinden. Dan ga ik mooi zo verder, want ze doet het verder prima! Bedankt!