Help!!! Starten met de pil of niet????

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mama1803, 26 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Hallo allemaal,

Ik zit even ergens mee.
    Wij zijn donderdag naar onze tweede afspraak geweest voor ivf. Nu heb ik alles mee gekregen van injecties de pil ect. Er werd mij gevraagd hoe mijn cyclus Is voor het starten met de pil omdat dit moet op de eerste dag van je menstruatie.
    Mijn cyclus was afgelopen maand een beetje rommelig en heb al 1 week wat licht bloedverlies. Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat ik al ongesteld was ook al was het bloedverlies veel minder dan normaal. Er werd mij vertelt dat ik helaas nog een maand moet wachten om te wachten met de pil. Nu ging ik gisteren naar het toilet en mijn bloedverlies Is dus doorgezet. Heb nu een bloeding die gewend ben bij een menstruatie met alle bijbehorende klachten. Buikpijn ect. Ook zitten er nu stolsels bij. Kan ik nu al starten met de pil?
    Ik kan nu niet bellen ivm tweede kerstdag om het te vragen. Als ik morgen bel zit op mijn tweede dag en dan ben ik er een dag te laat mee stel ze zeggen dat ik wel Had kunnen beginnen.
    Wat denken jullie? Zou ik beginnen?

Ik moet nog een afspraak maken voor intake ivf en een proef terugplaatsing om te kijken of ze er makkelijk bij kunnen.

Sorry weet nog niet alle termen van hoe het precies heet maar jullie weten vast wel wat ik bedoel.

In principe denk ik bij mijn eigen van dat ik nu wel kan starten omdat de gynaecoloog zelf aangaf dat ik helaas nog een maandje moet wachten.

Hele fijne 2de kerstdag.

2. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Hoi!

Als ik nu in jouw schoenen had gestaan , was ik gewoon begonnen met de pil!
    Ook heeft mijn arts gezegd dat het niet erg was als je op de tweede of derde dag zou starten met de pil. Maar ik kan natuurlijk niet invullen hoe andere artsen hier over denken...

3. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Ik ben idd ook begonnen nu. Vanmorgen wist ik even niet wat te doen maar mijn gevoel zei dat ik moest starten. Ik ben nu precies vandaag ongesteld geworden met alles erop en eraan buikpijn, hoofdpijn ect. Morgen ga ik bellen en vertellen dat ik gestart ben.

Bedankt voor je berichtje.

4. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Ik moest de 3de dag van mijn aankomende menstruatie beginnen met de pil. Ik zou gewoon beginnen dus, vandaag of morgen maakt op zich niet zo uit

Deel Deze Pagina