1 oktober valt op een zaterdag.... staat het geld er dan vrijdag op? of zaterdag? of maandag pas? anybody experience? normaal altijd keurig op de 1e van de betreffende maand.
heb het geld al bijna uitgegeven haha, mooie winterjas van Tommy Hilfiger gespot op MP! en winterlaarsjes van shoesme paar regenlaarsjes, en nog 2 kado's voor sinterklaas, dan is het weer opperdepop
Betaaldagen eerste kwartaal: rond 5 april. tweede kwartaal: rond 5 juli. derde kwartaal: rond 5 oktober. vierde kwartaal: rond 5 januari.
die betaaldagen had ik idd gezien ook maar toch heb ik het elke keer op de 1e of de eerst volgende werkdag als het weekend is... dus hoop dat dat nu ook is
zijn dat de officiele betaaldagen? frappant, ik heb ook altijd de eerste inderdaad, maar ga nu van de maandags uit dan Niet dat ik er zit te springen ofzo haha, maar vroeg het me gewoon af, heb zo'n zin om te sjoppen, maar houd me nog ff in
het moet er voor de vierde opstaan. meestal inderdaad al de eerste , maar dat hoeven ze niet. dus reken maar op maandag.
elke keer dezelfde additude, mevrouw uberforummer die alles al gezien en gelezen heeft, mijn diepste excuses voor mijn o zo domme vraag.... kijk dan bij een ander topic...
Ik vroeg het mij eigenlijk ook af. Normaal altijd de 1e van de maand. ook als dit op een zaterdag valt geloof ik. Ik hoop wel dat het er die zaterdag gewoon op staat. Die zondag ga ik shoppen dus dat zou dan wel fijn zijn .
Ik heb het gelukkig ook niet nodig om te shoppen deze keer. Dus dat valt mee Maar het zou wel makkelijk zijn natuurlijk als dat er ook is .
Whahahaha. Leuke 'verspreking'. Hmm.. ik wist niet eens dat het alweer bijna zover was! Mooi.. kan op de spaarrekening weer dan.
Hahaha Babebabe wilde shopper! Maar moet zeggen het is een mooie jas... En vind het natuurlijk ook een domme vraag want deze vraag wordt nu al voor de zoveelste keer gesteld...Je kunt toch wel even alle berichten uit de lounge terug lezen?! Het is dat ik weet dat je niet blond bent maar anders....