Is Assen leuk om te winkelen?

Discussie in 'De lounge' gestart door NooNoo, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    De titel zegt het al :)

Ik wil er zaterdag heen, m'n zusje is er laatst geweest en is helemaal lyrisch, maar ja... die shopt over het algemeen wel bij andere winkels dan ik. Zij gaat voor Vero Moda, Only, Sting en ik ben meer van de H&M, Didi, V&D, Miss Etam.

Wat denken jullie, doen of beter een andere stad kiezen?

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik vond Assen wel leuk, ben er een paar keer geweest.

3. Jel

Jel Niet meer actief

Ik vind het een leuke stad. Samen met Emmen is het bij mij favoriet. Maar het zal vast heel persoonlijk zijn. We zetten altijd de auto op het Mercuriusplein en daarna loop je zo het centrum in. Ik winkel er met plezier.

4. Desii

Desii Actief lid

7 nov 2009
    271
    0
    0
    Hutje op de hei
    Ik vind assen niet zoveel aan, sfeer is ver te zoeken naar mijn mening. Groningen, Emmen of Zwolle is veel leuker! :)

5. danip

danip Niet meer actief

Ik vind Assen ook erg leuk! Als ik eens wat verder dan normaal ga shoppen, dan ga ik toch naar Assen. :)

6. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Tja, alle winkels die je noemt zitten hier in Emmen ook wel. Is jaren geleden dat ik in Assen ben geweest..

7. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik vind assen niks aan, maarja ik woon dan ook praktisch in het centrum.
    Groningen is veeeeeeeeel leuker, en emmen vind ik ook leuker.

enige leuke aan assen is de kinderboeken winkel (boekendoos)

8. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Hè, wat een heerlijk verschillende reacties :D

Zwolle is ook een optie, ben ik al vaker geweest en is altijd leuk winkelen. Ik dacht alleen: ik doe eens wat anders...
    Is het wel een grote stad dan, met echt een gezellig 'winkelhart' of ben je er zo uitgekeken?

9. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Ja leuk. Ik ga liever naar Assen dan Groningen. Als je op de koopmansplein staat en met je neus naar van der veen dan heb je links een straatje. Vorige week voor het eerst helemaal uitgelopen en kwamen nog leuke winkels tegen.

Leuk overdekte stuk. Waar je op het hoekje tegen over bakker bart (weet even niet hoe het heet) kunt zitten drinken en mensen gluren..

Vind het gezelliger. En dicht bij zitten verschillende parkeergarages en je kunt ook gratis parkeren:Gemeente Assen - Gratis parkeren,

Emmen is ook gezellig..idd.

Je moet gewoon kijken, dan weet je het of het gezellig is..

Veel shop plezier

10. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Tja, hier in Emmen kun je voor zover ik weet helaas nergens gratis parkeren. En ze zijn achterin 't oude deel van het centrum aan het slopen, want er komt een Mediamarkt :). Maar er moeten dus eerst een parkeerflat en gewone flat gesloopt worden.

(voor de mensen die bekend zijn in Emmen, vlakbij de bieb).

11. Ior

Ior Niet meer actief

ik woon er een kwartier vanaf en ben er dan ook elke maand wel te vinden :$ het is maar net wat je leuk en gezellig vind. Alle winkels zitten dicht bij elkaar. Maar het zijn er best wel veel. Alle winkels die je noemde zitten er dan ook. Dus.... Moet je nog iets weten? Vraag maar raak. Emmen is trouwens ook wel leuk maar dat is veel uitgestrekter

12. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

veemarkt terrein kun je idd gratis parkeren, moet je wel een stukje voor lopen.
    in princiepe ben je (vind ik) zo uit gekeken in assen, echt heel groot is het niet, er zijn wel genoeg eet en drinkplekken (julio menotti met punzakken patat = niet overdekt)
    koppelpaarden is ook leuk.
    kwa winkels kies ik eerder voor groningen en dan vooral de kant van de vismarkt vaak zitten daar wat apparte winkeltjes met hele leuke dingen

13. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik ga er gewoon heen zaterdag. Als ik er niks aan vind dan ben ik ook gauw genoeg in een andere leuke stad.
    Bedankt iedereen!

(ooooooooooooooohhhh dat wordt shoppeeeennnn :D)

14. Desii

Desii Actief lid

7 nov 2009
    271
    0
    0
    Hutje op de hei
    Veel plezier! :D

15. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
  16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Veel plezier :)
    Ik vind Assen ook wel OK, maar ben bevooroordeeld omdat ik er vandaan kom :)
    Het is vooral een erg praktisch centrum: alles dichtbij elkaar (je hoeft dus niet enorme einden te sjouwen) en wel vrij ruim voorzien van allerlei winkels vanwege de regiofunctie die Assen heeft. En er zijn hele stukken overdekt, dus bij slecht weer kun je nog een beetje prettig winkelen :)
    De winkels die jij noemde, zitten er iig allemaal.
    Wat misschien nog even een leuke tip is: het drenths museum heeft nu een expo over china en om die reden staat er in de kop van de vaart, (net buiten het echte winkelcentrum) een enorme verlichte draak. Leuk om ff te gaan kijken iig :)

17. Ior

Ior Niet meer actief

@NooNoo Hoe vond je het gisteren in Assen? Of ben je later toch nog ergens anders heen gegaan?

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Mijn schoonouders wonen in Assen en was pas een keer shoopen met mijn schoonmoeder. Vind er zelf wel leuke winkels zitten.

Idd Groningen vind ik ook leuker en gezelliger. Maar Assen is wel de moeite waard vind ik.

Zwolle gaan we ook wel eens heen. Is nog dichterbij en moeten we voor onze dochter nog weleens zijn maar vind het daar niet gezellig shoppen. Weinig sfeer vind ik persoonlijk.

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Assen gaan wij ook wel eens heen , vooral als we Groningen stad moe zijn hihi.
    Maar heb geen auto dus kom er niet vaak meer .

20. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ik vind assen 3 x niks!

Deel Deze Pagina