Ik ben benieuwd aan welke discussies hier jullie het liefst uit de weg gaan, of aan welke je graag deelneemt?? En waarom??
Oneerlijke discussies, ga ze niet uit de weg maar kan me soms dood ergeren aan onbedachtzame opmerkingen of opmerkingen die nergens op slaan. Tattoo topics vind ik erg leuk~~! En jij?
respectloze discussies probeer ik niet op in te gaan. ik kan me daar soms zo boos om maken wat er tegen elkaar gezegd wordt! zeker als een ts een serieus topic opent en dat helemaal ondergesneeuwd raakt in een eeuwige discussie. bah
Er zijn bepaalde topics waar ik op een gegeven moment niet meer kijk, omdat ik me dan erger aan bepaalde reacties van anderen. Het zijn meestal wel topics met het onderwerp: - borstvoeding/kunstvoeding - thuisblijfmoeders/werkende moeders - kindje laten huilen of niet Waarschijnlijk nog wel een paar onderwerpen, maar dit is echt te standaard top 3 waarbij het elke keer uitloopt op dezelfde discussie (het zijn terugkerende onderwerpen), waar vaak dezelfde mensen fanatiek reageren. Dan heb ik het op een gegeven moment wel gezien.
Discussies over hoe je je kind op moet voeden (wel/niet laten huilen, wel/niet eten geven in de supermarkt). Dat worden alijd van die moddergevechten.
toen mijn zoon nog baby was: de borst/fles voeding topics. Vond/vind ze altijd vreselijk, nu zie ik ze af en toe nog en nee ik lees ze nog steeds niet haha dan denk ik ieder zijn mening en laat elkaar in elkaars waarde. en ook de topics over partners zoals: doet je partner wat in het huishouden? dit omdat ik alleen ben en geen partner heb haha dus heb ik niks te zoeken
NIET: - alles over baby's, zwangerschappen etc... omdat het ons kennelijk nog niet gegund is en ik er niet mee geconfronteerd mee wil worden. Ook al zit ik op zwangerschapspagina. Ik hoop er gauw wel aan deel te mogen nemen. - pendeltopics. Ik heb helemaal niks met pendelen. - paranormale/ geesten topics. Hou ik me ook verre van. - topics over financiƫle dingen, heb ik toch geen verstand van. - topics over bepaalde programma's, zoals gtst, want kijk ik niet naar. - topics in de lounge die over kinderen gaan. Kan er niet echt over mee praten. - topics die me niet aanspreken. Kan niet echt een voorbeeld geven, er zijn er zoveel... - topics over tattoos, daar hou ik niet van. WEL: - (helaas) in het vlindergedeelte, omdat ons dochtertje is overleden en ik daar ook lotgenoten vind. - "De Lounge" en "Films, televisie en nieuws" en "Over deze site." - "Wat eten we vandaag", daar plaats ik bijna elke dag wel wat we gaan eten. - De minder leuke topics, omdat ik wil weten hoe het met de ts gaat en haar een hart onder de riem wil steken. (Zoals nu bijvoorbeeld een topic over een man die vermist is en slechte uitslag van de gynaecoloog.) - Zoveel...
Oh, stop hou op, hoeveel pagina's telde die discussie wel niet, in de tachtig ofzo? Erg hoor. Borstvoeding/kv, gepureerd of rapley, Babybjorn draagzak of andere draagzakken/doeken, oorbellen bij baby's etc. sla ik ook meestal over. Waarom? Snap vaak niet waar mensen zich zo druk om kunnen maken, daarnaast verloopt de discussie gewoon 9 op de 10 keer hetzelfde en duiken deze topics om de zoveel weken weer op, dus nee, ik bespaar me nu vaak de moeite om het nog te lezen.
ik geeneen, vind het altijd wel grappig.... het is maar een forum dus waarom boos worden, (heb ik geleerd met de jaren)
De bovenstaande en Bijvoeding Hoelang in kinderwagenbak en maxi cosi. Vindt dat sommige alleen hun mening willen zien of horen.
De bekende dingen....wel/niet huilen, babybjorn wel niet verantwoord, met 4 of 6 maanden met bijvoeding beginnen....ik weet hoe ik erover denk maar die continue discussies zijn gewoon te vermoeiend. Topics over koken/bakken vind ik erg leuk
topics over dieren, daar kan ik beter niet in meedoen hihi.. en net wat de meeste zeggen hier, babyvoeding, laten huilen etc..
Dit geldt niet alleen voor hier, maar op alle forums waar ik kom ik ga zo min mogelijk in discussie op topics over geloof. ik ben zelf totaal niet gelovig opgevoed en heb er zelf veel te weinig kennis van religies om er over te kunnen oordelen.
Idd, de eeuwig terugkeer topics wat hierboven wordt benoemd. En ik sla topics die over katten gaan over, ik heb helemaal niks met die beesten. Verder ligt het er maar net aan hoe m,n met pet staat.