snoetendoekjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sydneys, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

misschien een stomme vraag maar mag je met die doekjes ook bij de ogen vegen?
    als ik zijn snoetje ermee poets steekt dylan altijd zijn tong uit, hij zal dat wel lekker vinden :p kan dat kwaad?
    ik heb die van zwitsal

2. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    De snoetendoekjes gebruik ik zelf al heel lang om mijn (oog)make-up te verwijderen... Juist omdat de zwitsal doekjes veel zachter zijn dan de meeste make-upreinigingsdoekjes...

Ik heb t vaker gezien dat kinderen hun tong uitsteken als hun snoet gepoetst word... volgens mij kan dat geen kwaad...
    Die doekjes zijn bedoeld voor in het gezicht... Zwitsal zal daar echt wel rekening mee hebben gehouden :)

3. Derbi

Derbi Niet meer actief

Haha, lief!Denk. dat het geen kwaad kan, daar zullen ze wel rekening mee gehouden hebben. Ik denk dat altijd bij anti vlooienspul voor de beesten, als ze het van elkaars nek gaan likken. Maar dat kan ook geen kwaad.

4. Delta

Delta Niet meer actief

Ik gebruik altijd die doekjes van natusan first touch of zo,
    die zijn speciaal voor het gezichtje en de oogjes, staat ook no tears op, vind ze heel fijn!

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ik gebruik altijd billendoekjes om mijn make-up eraf te halen.

6. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    lijkt me dat het geen kwaad kan met als je in de buurt van de oogjes veegt,
    wil je ogen schoonmaken dan beste altijd beetje keukenpapier met gekookt water

Deel Deze Pagina