Sins een paar weken een nog beter ruikvermogen

Discussion in 'Zwangerschap' started by tataar, Oct 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tataar

tataar Actief lid

May 13, 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Hoi Dames,

Ik heb sins een paar weken een nog beter ruik vermogen.
    Ik rook altijd wel goed maar het lijkt er op dat het nog erger is geworden.

Zijn er nog meer vrouwen die dit herkennen?
    Ik wil niet zeggen dat het erg is maar het vervelende is als iemand stiekem een poepje laat dat ik het gelijk ruik.
    En moet zeggen ben nog niemand tegen gekomen die naar bloementjes ruikt.
    hihih

xx Tam

2. Klevkin

Klevkin Bekend lid

Aug 26, 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    Ik heb dat nu al :D dat ik dingen erg goed ruik, en ik was voorheen nooit een ruiker ;) er gaat een wereld voor me open zeg maar (hoewel ik soms wel zou willen dat hij dicht bleef :p)

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Ik had dat in het begin ook ja. Vooral knoflook rook ik heeeeeeeel duidelijk. Nu heb ik altijd al een neus voor mensen die de vorige avond knoflook hebben gegeten, maar nu was het zo erg dat ik het nog rook als iemand bijvoorbeeld al 10 minuten weg was. :sick:

4. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,059
    2,201
    113
    Brabant
    yups, ik had het ook. Een neus als een drugshond, ik rook echt álles! Nu is het al wat minder, ik word er ook niet zo zeer meer misselijk van.
    Tja, hoort erbij he..

5. ancie

ancie Bekend lid

Feb 17, 2007
    514
    0
    0
    ik vroeg me af vanaf wanneer je reuk vermogen sterker word met hoeveel week ong

aangzien ik dingen veel sterker ruik dan te voren of zit dat tussen me oren?

bv die flessen van mvm lijken steeds erger te gaan stinken en kan bijna geen vlees gaan bakken :)

liefs ancie

6. wieffie

wieffie Fanatiek lid

Feb 26, 2007
    2,750
    0
    0
    Mijn reukvermogen was het eerste teken waarvan ik dacht dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn... Dus nog voordat ik een positieve test had rook ik al vanalles... ik heb wel eens gezegd dat ik volgens mij zo het werk van die drugshonden zou kunnen overnemen ;)

7. Liz01

Liz01 Actief lid

Sep 26, 2008
    167
    0
    0
    Drenthe
    Ja helaas heb ik dat ook. Maar door dat verbeterde reukvermogen wordt ik ook sneller misselijk van vieze geurtjes. Zo doe ik bijvoorbeeld mijn eigen parfum niet meer op...ik vind het stinken!

Omdat ik honden heb, kom ik dagelijks in het bos. Vroeger genoot ik van de Herfst en zijn geuren. Nu wordt ik misselijk van bosgeur....geen pretje dus, maar goed, de honden hebben er lol van...haha!

Liz01

8. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb het ook heel erg sinds ik zwanger ben, ik lijk wel een wolf :)
    Als de buurman bijvoorbeel in zijn tuin een sigaret staat te roken, 10 meter verderop, en ik lig boven in bed met het raam op een kiertje, dan kan ik het al ruiken.
    En laatst zat ik in de trein, en de schuifdeuren van de coupe waren dicht, maar ik rook toch die gore lucht van het trein wc'tje erdoorheen. Vreselijk! Niet te harden! En iedereen bleef gewoon zitten, het leek of alleen ik het rook. Ik ben opgestaan en ben helemaal achter in de coupe gaan zitten, en toen rook ik het nog steeds.

Ik heb geloof ik wel eens gelezen dat het een trucje van moeder natuur is, om je baby te kunnen beschermen. Vreemde luchtjes = mogelijk gevaar voor moeder en kind, zoiets...

9. Hypnose

Hypnose Bekend lid

Dec 26, 2007
    737
    0
    0
    Ja! Volgens mij lopen we redelijk gelijk op (aan je banner te zien) en ik merk ook dat het steeds erger wordt. Ik ruik (en proef) steeds beter en heel intens.

10. tataar

tataar Actief lid

May 13, 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Ind ook proeven. Me vriend had vande week een stukje vlees op me bord gelegt maar daar had ik geen zin in.
    Toen ik mijn eten verder ging eten proevde ik duidlijk de vlees smaak door me groente.
    normaal zou ik dat niet hebben.

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ruik ook erg goed, maar ik vind het heel irritant, ik vind ook iedereen uit zijn mond ruiken zeg maar, brrr. Ik hoop dat dat snel weer weg is na de bevalling!

12. Birdie

Birdie Bekend lid

Sep 16, 2008
    528
    0
    0
    Ik had het ook! Maar sinds week 13 ben ik er weer vanaf, gelukkig! Het ruikt bij ons vaak naar koffie (koffiefabriek) en van die geur ging ik echt over mijn nek. Verder stonk het bij ons in de gang, maar of dat echt stinkt of het kwam door de MvM-blikken weet ik niet. Ik ruik nu in ieder geval weer normaal. Rond drie maanden gaat het dus over! :D

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nou bij mij niet hoor ;)

14. Birdie

Birdie Bekend lid

Sep 16, 2008
    528
    0
    0
    Jij hebt nog steeds last van die sterke geur?

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ja, helaas wel :( Ik vind het wel minder vies dan in het begin, maar ik ruik nog steeds heel goed.

Share This Page