Hoi hoi, Ik heb misschien een rare vraag maar ik had twee dagen last van ongi gevoelens. Dus eergisteren en gisteren. Vandaag nog wel een beetje maar gisteren voelde ik een steekje rechts onderin. Had gisteren ook elastisch slijm terwijl het de dag ervoor nog lotion achtig was (sorry voor de details)hoe het nu is weet ik niet moet ik nog naar kijken. Maar zou dat mijn eisprong geweest zijn? Afgelopen nacht hebben we pas geklust zou ik te laat zijn? Ervoor hebben we niet geklust ja dinsdag maar dat is alweer wat dagen geleden. Zou het zinvol zijn om nog verder te klussen? Liefs, Patricia
Ik zou het nog een keer proberen als ik jou was. De kans op bevruchtig als je klust voor je eisprong is groter. Maar, je ei is na de eisprong nog een aantal uur in leven en kan dan nog bevrucht worden. Groetjes Jolanda
ok heel erg bedankt voor je antwoord ik probeer het vanavond nog een keer...helaas gaat het niet eerder vanwege ons ander kindje hopelijk ben ik op tijd.liefs
ik denk dat je op het moment dat je je steken recht kreeg je eisprong plaats heeft gevonden dus dan ben je zeker optijd geweest met klussen! nu duimen dat het raak mag zijn! succes! liefs xx
dankjewel voor je antwoord. alleen had ik gister maar 1 klein steekje wel een duidelijk steekje en had elatisch slijm. en heb al 3 dagen een ongi gevoel. ik hoop zo dat ik op tijd ben geweest dan omdat ze zeggen dat een eicel maar 12 uur leeft.