Even een heel onsmakelijk onderwerp. Vanochtend ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben en nu verlies ik deze middag een enorme slijm sliert toen ik op de toilet zat. Is dit normaal aan het begin van de zwangerschap of moet ik mij ergens zorgen om maken? Ik lees overal dingen over een slijmprop die het kindje beschermd, maar dat je die verliest aan het einde van je zwangerschap vlak voor de bevalling.
Had ik ook hoor vorige week. Je afscheiding is heel anders als je zwanger ben. Het kan meer (veel) meer worden of heel dun of juist taai. Geen zorgen over maken
Hier begint het ook met de dag slijmeriger te worden daar beneden (alsof je een eisprong verwacht) Hiervoor was het kurkdroog Maar heb ook utrogestan bolletjes maar die zijn zo klein dat ik niet denk dat die 2 rondjes per dag zoveel glibber geven!
Ik heb er de hele zwangerschap al last van. De ene keer wat meer dan de andere keer. Hoort er helemaal bij. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik heb het ook al van af begin. Kan ook niet zonder inleg kruisje, want dan is mn onderbroek steeds vies. Kan er gewoon bij horen