Is bloedverlies altijd foute boel?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Djoess, 22 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djoess

Djoess Bekend lid

14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    13 september pas, dan ben ik bijna 11 weken. Ik vond het al zo lang duren, maar nu helemaal! :eek:

Overigens vind ik het wel zwaar irritant dat ik nu elke keer in de stress schiet als ik nattigheid voel. Kan niet goed zijn voor mijn bloeddruk, elke keer op de wc zo paniekerig. Maarja, neemt een echo dat echt weg?

2. Djoess

Djoess Bekend lid

14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    Bij mijn oudste heb ik twee keer (een keer rond vier weken en een keer rond acht weken) flink gebloed, een aantal dagen. MAAR toen wist ik dus niet dat ik zwanger was. Dat wist ik pas met 12 weken en het opeens niet meer kwam xD

Nu weet ik het wel, en dus was er paniek. Misschien hoort het er voor mijn lijf wel gewoon bij?

3. MoMo0883

MoMo0883 Actief lid

23 mei 2018
    219
    112
    43
    Vrouw
    Of een echo je spanning wegneemt is inderdaad de vraag, maar al die spanning is ook niet goed.
    Onze verloskundige maakt standaard bij de intake een echo (dus met een week of 8) en ik vond dat erg fijn. Nam voor mij een heel groot stuk spanning weg. Hoewel ik inmiddels wel weer gespannen ben over de echo van volgende week.
    Doe waar jij je goed bij voelt, of dat nou wel of niet een vroegere echo is.

4. Djoess

Djoess Bekend lid

14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    Oh, dat lijkt me fijn, meteen bij de intake een echo. Mijn verloskundige heeft geen echoapparaat, daar moet je voor naar een apart centrum.

Komt vast goed, volgende week, en zie je je kleine stuiterbal weer ❤️

5. MoMo0883

MoMo0883 Actief lid

23 mei 2018
    219
    112
    43
    Vrouw
    Lief, dankjewel :)

6. MoMo0883

MoMo0883 Actief lid

23 mei 2018
    219
    112
    43
    Vrouw
    Hoe gaat het? Geen nieuw bloedverlies meer gehad hoop ik?

Djoess vindt dit leuk.
  7. Djoess

Djoess Bekend lid

14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    Hee!

Nee, niks meer gelukkig. Lief dat je aan me dacht :)

8. MoMo0883

MoMo0883 Actief lid

23 mei 2018
    219
    112
    43
    Vrouw
    Gelukkig maar. Succes nog met wachten op de echo :thumup:

9. Kipsate

Kipsate Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Ik heb ook bloedverlies gehad deze zwangerschap. Ik ben onverwachts zwanger dus wist ook niet hoe ver ik was. Ik was er al van overtuigd dat het mis was. Verloskundige heeft diezelfde dag nog een echo laten maken in het ziekenhuis. Daar zagen ze een bloedstolsel naast de baby waar het bloed dus vandaan komt. Ben inmiddels bijna 14 weken zwanger en heb nog af en toe wat bloedverlies. Ik zou echt vragen of je zsm een echo kan krijgen hoor. Ik haalde mijzelf ook al van alles in mijn hoofd en een echo kan je toch geruststellen wat de uitkomst ook is.

10. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ik heb meermaals bloed gehad deze zwangerschap. En best veel ook met slijm en al. En toch doet mn meisje t goed in mn buik en hebben ze geen idee waar het vandaan kwam.
    Zolang je geen krampen hebt zal het wel goed zijn en anders gewoon eerder echo vragen

Deel Deze Pagina