is borsthaar nu echt zo'n drama?

Discussie in 'De lounge' gestart door marilouise, 19 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Is niet lastig hoor, zodra ik zoiets ranzigs zie draai ik me kop om en probeer er niet meer naar te kijken ... Het idee alleen al daar krijg ik kippenvel van brrrr..

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Hee...snap eindelijk je nick:)!

3. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Ik houd wel van een behaarde man hoor, ik word er niet goed van dat haren ineens nergens meer mogen... Vind het zo jongensachtig als een man niet behaard is!

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Nou soms had het wel wat minder mogen zijn maar het mijn man en als ik bij hem lig kriebel ik er lekker door
    denk dat ik het raar zou vinden als hij ineens alles weg zou halen .

5. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    hihi, het idee dat m'n vriend zich ergens anders zou scheren dan z'n gezicht vind ik eigenlijk best lachwekkend :D

Hier een behaarde vent hoor. Stoer en mannelijk vind ik dat juist! Ik vind haarloos bij een man zoals ik bij iemand anders al las nogal jongensachtig staan. Leuk voor als je onder de 30 bent, maar daarna... M'n broertje is nu 28 en heeft haast geen haar op z'n borst en benen enzo en vindt dat juist heel vervelend, hihi.

Voor mij geen geschoren man hoor! (behalve z'n gezicht dan dus)

6. marilouise

marilouise Niet meer actief

Dat was mijn vraag ook al, hoe kan een mening/ vraag over borsthaar uitmonden in gekibbel over schaamhaar wel of niet?

Weet je iedereen heeft wel een mening over wie wat waar heeft. Is het niet de plukken haar onder je oksels dan zijn het wel de haren op je tenen die je vergeten bent weg te halen. en als dat het niet is heb je stomme haren op je hoofd, de verkeerde kleur ogen, te dikke kont.

Maakt niet uit dames maar misschien leuk weer iets meer on topic te blijven

Borsthaar!!!!

7. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Voilà, dat dacht ik ook toen ik de rest las.

8. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Een man zonder haar is voor mij geen man. Mijn man heeft dus been, oksel, schaam en borsthaar. Heerlijk. Sexy streepje onder z'n navel erbij, hatseklats. Helaas vindt hij het zelf spuuglelijk als zijn borsthaar onder een shirt uitkomt en scheert hij die paar bosjes verdwaalde haren regelmatig weg.

Ikzelf scheer alles weg, behalve hoofdhaar. Vindt het ontzettend a-sexy, wat een ander doet moet ze zelf weten, maar ik vind het geen gezicht.

Deel Deze Pagina