Ik vind het juist leuk, een man hoort toch gewoon borsthaar te hebben, helemaal glad vind ik echt rar staan bij een volwassen vent.
@marilouise: mijn man heeft laatst zo'n ouderwets scheermes gekocht.. Waar ze in die Amerikaanse films altijd hun polsen mee open snijden zegmaar. En hij heeft nu veeeeel minder last van zn huid. Parker scheermes 71R - Total Shave uw scheerwinkel-on-line Hij heeft ook heel hard baardhaar dus hij versleet echt mesje na mesje... Dit is goedkoper, scheert gladder en hij heeft eigenlijk nooit meer zo'n rode vlekkerige huid voor een paar uur na het scheren.
In topic: ik vind dat gekriebel in m'n oor maar niks Vind het niet erg om naar te kijken... Maar lig er niet graag tussen...
Mijn vriend heeft ook borsthaar, niet heel veel maar wel meer dan een paar haartjes. Vind er helemaal niks lelijks of vies aan. Zijn oksels enzo scheert hij wel, maar dat is gewoon hygiënischer.
Mijn man heeft eigenlijk helemaal niet veel borsthaar, maar een ex van mij daarentegen wel, en veel ook! Tja, is ook niet het eerste wat je naar kijkt als je een jongen leert kennen, en om daar nou op af te knappen als je verder gaat.. Beetje ver gezocht vind ik altijd.
@thanks voor de tip, maar helaas al geprobeerd en werkt ook niet je van het. Wat we altijd in huis hebben nu is de scheercreme van rituals en tegenwoordig scheer ik hem met een speciaal kappersmes. Dat gaat redelijk maar alles reageert die heftig op en wat we wel in huis hebben zijn de hele ouderwetse weggooi krabbertjes, die kan je helaas niet overal meer krijgen maar daar lukt het hem soms ook wel mee.
Die oranje? (of donkerblauwe ook weleens.. Maar dat merk verkopen ze hier niet altijd) Die heb ik nu ingepikt.. Hij gebruikt ze niet en het scheert stuk beter dan die damesmesjes met 16 beveiligingen erop
als ik borsthaar vies vindt, dna vind ik die mannen al vies.. bij een man die ik leuk vind, hb ik er totaal geen problemen mee
Je hebt inderdaad geel / oranje of blauwe ik haal ze meestal bij die eurowinkels daar liggen ze nog wel eens. Verder als we naar spanje gaan neem ik ze altijd mee. Zo zijn we ook op het idee gekomen daar lagen de winkels er vol mee, en aangezien mensen vaak denken dat mijn man iemand is van zuid europese afkomst dachten we laten we deze overeenkomst eens gebruiken en dat proberen. Ik pak ze ook wel eens 1 nadeel als je te vlug bent en je snijd je dan lig je helemaal open. in de drogist zeiden ze je moet de nieuwere nemen, maar hoe meer mesjes er op 1 mes zitten hoe sneller hij deze weg kan gooien.
Mijn man heeft het nog niet zo lang... Toen hij 19 was had hij niks...en nu een beetje Ik vind het heel mooi. Rughaar niet. Maar dat heeft hij gelukkig ook niet.
Mijn mannetje heeft borsthaar heerlijk vond ik het. Vond?? Jaa want hij heb 2 jaar terug in een aangeschoten bui in de achtertuin van zijn zus het er afgehaald. Teminsten zijn zus waar haar man aan het scheren en ook zijn borsthaar. En mijn vriend heeft dus onder het opgejutte gedrag van zijn zus en nichtjes ook zijn borsthaar weg laten halen. Eerst tondeuses en toen scheermesje. Ik was woest haha vond het zo lekker. Mijn vriend vind het heerlijk zonder borsthaar en laat het niet meer groeien. Hij vind het zijn beste keus ooit haha... Overigens nooit rode plekken of weet ik wat. Je ziet niet dat hij zijn borsthaar weg geschoren heb (gelukkig)
ik heb ook een harige gorilla, zelf vind hij al dat haar niet leuk, ach mijn stoort het niet, vind het wel lekker zacht, helemaal net na het douchen en vies is het idd niet, hij docuhed zowiezo elke dag (zwaar werk=veel zweten)
Hier ook een harige kerel. Hij had echt een vachtje. Om eerlijk te zijn schrok mij dat eerst enorm af, vond dat niet echt sexy, ik was toen ook nog erg jong. Maar borsthaar is iets wat ik moest leren waarderen. En ik ging het waarderen. Maar manlief baalde zelf wel enorm. Sinds een jaartje heeft hij een groomer en gebruikt deze op een heel kort standje, superrrrrsexy!!! Ik als borsthaarwantrouwer werd een liefhebber, maar nu ik de 'gegroomde' kerel ken... Mjammie!!
hier ook een man met borsthaar maar ik heb er geen last van. Kun je tenminste ook niet zien dat ie geen sixpack heeft