vlucht met tussenlanding en dreumes

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Emm27, 23 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.911
    387
    83
    Wij gaan binnenkort op vliegvakantie met onze dreumes.
    helaas is onze rechtstreekse vlucht (3 uur) omgezet is een vlucht met tussenstop waardoor de reistijd twee keer zo lang wordt.

Het vliegen maak ik me niet erg druk om maar met zo'n tussenstop ineens wel.
    heeft iemand tips?

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik vind tussenstops juist prettig. Lekker even de benen strekken!

3. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Dat ligt eraan of het een vlucht is met tussenlanding of een overstap.
    Ts zegt tussenlanding, maar dat wil nog niet zeggen dat je de benen kunt strekken. In sommige gevallen laten ze alleen nieuwe passagiers aan boord en/of kunnen oude passagiers uitstappen. In andere gevallen dient iedereen uit te stappen, wordt het vliegtuig misschien gereinigd en zitten alle reizigers in een transit area. Een afgesloten gedeelte van de gate. Of men dan ook nog even bij de winkels kan ligt aan de situatie.

4. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.911
    387
    83
    Ik denk dat we in het vliegtuig blijven. Vooral jammer dat reis er zo lang van wordt...

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

We zijn toen onze dochter 1,5 was naar Kreta geweest. Vertrokken van Eelde tussenlanding in Rotterdam. Daar moesten we eruit, vliegtuig werd schoongemaakt en nieuwe vracht erin en gingen weer verder.
    De tussenlanding duurde zo'n 1,5 uur als ik me niet vergis.

6. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.199
    4.504
    113
    wij hebben ook een vlucht (naar griekenland) met tussenlanding gehad, die tussenlanding duurde ca. 45 minuten. ging prima. maar ons kind was toen nog iets kleiner, 11 maanden. Hij sliep toen nog veel en had gelukkig een eigen stoel.
    Als je kindje wakker is kan ik alleen maar zeggen, door het gangpad lopen en extra speeltjes, een ipad met filmpjes, een extra koekje mee.
    En hoe dan ook overleven jullie het wel, als je zelf rustig bent en alles een beetje relaxed over je heen laat komen, is je kind vaak ook rustiger! Succes! en vooral een hele fijne vakantie!

7. Boris10

Boris10 Niet meer actief

De tussenlanding was hier juist geen probleem. We moesten in het vliegtuig blijven maar ze konden wel een beetje rondkruipen. (zoon precies 2 jaar en een dochter van 9 maanden)

8. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    De reis wordt er drie uur langer van zei je?
    Dan lijkt het me eerder dat jullie wel uit het vliegtuig mogen, anders is het wel heel lang zitten. Maar ja je weet het niet en dat zullen je ook nog niet kunnen zeggen misschien.

9. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Wij hadden het laatst ook, vanuit Kreta eerst nog langs Antalya, de vlucht werd ook 2x zo lang. We bleven in het vliegtuig, De extra tijd kwam vooral omdat we eerst de verkeerde kant in vlogen en opstijgen en dalen neemt ook een aardig deel van de tijd in op zo'n korte vlucht.
    Wij vonden het echt niet fijn. We zijn gewend om lang met de kinderen te vliegen. We gaan regelmatig buiten Europa en dat gaat allemaal prima, maar het is wel vermoeiend voor iedereen.
    Het helpt om een tasje mee te nemen met speelgoed (misschien iets nieuws ook) en wat snacks. Op zulke vluchten is vaak het eten niet inbegrepen en wat je kan kopen niet zo lekker. En stel je erop in dat je niet lekker achterover een film kan gaan zitten kijken en dat je je kindje moet vermaken, als dat niet zo is valt het alleen maar mee.

Deel Deze Pagina