Wat doen jullie dan zoal? Ik merk dat ik me met deze zwangerschap steeds meer begin te vervelen. Er is genoeg te doen maar ben gewoon moe en nergens zin in. Iets ondernemen doe ik nu ook niet snel meer, zit niet lekker in Mn vel door de vermoeidheid en maagzuur. Boeken lezen ben ik al aan begonnen maar wellicht ook andere ideeen? Heb weinig geduld voor het volgen van een serie, ben normaal gesproken altijd wel bezig of weg dus vind het echt moeilijk nu.
Oh ik verveel me bijna nooit. Maar wat ik altijd doe als ik even niks te doen heb is lezen, wandelen, muziek luisteren, films kijken en slapen.
Boek lezen, serie kijken, spelletje spelen, puzzelen, kleuren. Maar ik verveel me nooit. Weinig tijd voor mezelf dus daar geniet ik van, ook als ik niks doe.
Online shoppen Series kijken Sporten Uitgebreid in bad Lezen Maar verveel me nooit heb het altijd druk met werk en kinderen etc
Sinds het begintijdperk van Netflix heb ik me nooit meer verveeld. Dat wissel ik de laatste tijd af met breath of the wild te spelen op de Nintendo switch. Ik begrijp kinderen nu als ze boos worden omdat ze maar een uurtje mogen spelen. Ik zet me dat spel aan en 5 minuten later (of tja 3u later eigenlijk) is die batterij leeg.
Ohhhh, kon ik me nog maar vervelen! Wat heerlijk! Vroeger ging ik: tv-series kijken/ netflixen In bad Taarten bakken Tijdschriften kopen en lezen Uitgebreid koken Online shoppen (of mijn mandje vol gooien en vervolgens alles deleten) Schoonmaken Oja en met de zwangerschap ging ik echt alles uitgebreid wassen en luchten ook de gordijnen, kussen hoezen van sierkussens etc etc.
Als ik vrije tijd heb en geen zin om te hobbyen: gamen op de Xbox. In mn zwangerschapsverlof heb ik veel The Sims gespeeld
Haken, borduren, diamond painten, Netflixen, lezen/luisterboek, spelletje, koken, taarten/koekjes bakken en decoreren, met vriendinnen afspreken etc.
Vervelen. Wat is dat? Als ik even niks om handen heb, plof ik op de bank met een leuke film of serie.
Ik lees veel netflix. Maar wanneer doen jullie dat dan ? want ik ga niet netflixen als dochter thuis is en rondloopt. Vaak pas na 20.00 dat ik daar tijd voor heb.
Ik zit al bijna de hele zwangerschap thuis ivm zware misselijkheid, dus ik kan meepraten over verveling! Ik lees vooral heel erg veel, lekker om daar eens de tijd voor te hebben. Als ik het lezen zat ben doe ik het volgende: - Netflix of NLziet kijken (oude seizoenen van programma’s die ik heb gemist, zoals Ik vertrek, Louis Theroux, Rijdende rechter, vier handen op 1 buik, enzv) - 24 kitchen! Ik kan zelf haast niets eten, en kwel mezelf op een hele zieke manier door de hele dag kookprogramma’s te kijken - digitale foto’s sorteren en in mapjes zetten - online shoppen - ik heb uit wanhoop m’n moeder gevraagd me te leren breien. Ik kan nu alleen babysokjes breien, dus daar heb ik er inmiddels massa’s van - podcasts en muziek luisteren Maar toch vooral heeeeel veel lezen. @Deedee91, Je vraagt wanneer Netflix e.d.: mijn kinderen zitten op school, en zijn 2 dagen per week bij een oppas, dus tijd zat.
Heb veel te veel te doen om me te vervelen. Maar nu zit ik op de overloop te zitten omdat de jongste anders tig keer uit zn bed komt. Meestal probeer ik dan de was op te vouwen op de overloop. Maar nu verveel ik me echt (totdat ie slaapt): Dus zit ik op ZP
Tijdschrift lezen, beetje opruimen, Netflix, wandelen, online shoppen, op Pinterest kijken, een nieuw spaardoel bepalen, nieuws kijken....
Wanneer zoontje tussen de middag slaapt of niet thuis is. Of als hij met papa op pad is. Of juist vroeg in de ochtend als zoontje en papa boodschapjes doen...