Wat doe je als je je verveelt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marsepein, 7 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Wat doen jullie dan zoal?

Ik merk dat ik me met deze zwangerschap steeds meer begin te vervelen. Er is genoeg te doen maar ben gewoon moe en nergens zin in. Iets ondernemen doe ik nu ook niet snel meer, zit niet lekker in Mn vel door de vermoeidheid en maagzuur.

Boeken lezen ben ik al aan begonnen maar wellicht ook andere ideeen? Heb weinig geduld voor het volgen van een serie, ben normaal gesproken altijd wel bezig of weg dus vind het echt moeilijk nu.

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh ik verveel me bijna nooit. Maar wat ik altijd doe als ik even niks te doen heb is lezen, wandelen, muziek luisteren, films kijken en slapen.

Marsepein vindt dit leuk.
  3. Waterlelies

Waterlelies Niet meer actief

Netflixen
    Lezen
    Schoonmaken
    Iets opruimen waar ik al lang niet aan toe kom.

4. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Ik verveel mij echt nooit. Als ik niks doe vind ik dat echt heerlijk. :oops:

Peppabig, Viviennee, Marsepein en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.143
    1.682
    113
    Boek lezen, serie kijken, spelletje spelen, puzzelen, kleuren. Maar ik verveel me nooit. Weinig tijd voor mezelf dus daar geniet ik van, ook als ik niks doe.

6. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.870
    5.142
    113
    Home
    Online shoppen
    Series kijken
    Sporten
    Uitgebreid in bad
    Lezen

Maar verveel me nooit heb het altijd druk met werk en kinderen etc

7. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.960
    3.842
    113
    Vrouw
    Sinds het begintijdperk van Netflix heb ik me nooit meer verveeld. Dat wissel ik de laatste tijd af met breath of the wild te spelen op de Nintendo switch. Ik begrijp kinderen nu als ze boos worden omdat ze maar een uurtje mogen spelen. Ik zet me dat spel aan en 5 minuten later (of tja 3u later eigenlijk) is die batterij leeg.

cowgirl80 vindt dit leuk.
  8. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.487
    113
    Ohhhh, kon ik me nog maar vervelen! Wat heerlijk!

Vroeger ging ik:
    tv-series kijken/ netflixen
    In bad
    Taarten bakken
    Tijdschriften kopen en lezen
    Uitgebreid koken
    Online shoppen (of mijn mandje vol gooien en vervolgens alles deleten)
    Schoonmaken
    Oja en met de zwangerschap ging ik echt alles uitgebreid wassen en luchten ook de gordijnen, kussen hoezen van sierkussens etc etc.

9. momwithcamera

momwithcamera Fanatiek lid

13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Als ik vrije tijd heb en geen zin om te hobbyen: gamen op de Xbox. In mn zwangerschapsverlof heb ik veel The Sims gespeeld :roflmao:

10. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Haken, borduren, diamond painten, Netflixen, lezen/luisterboek, spelletje, koken, taarten/koekjes bakken en decoreren, met vriendinnen afspreken etc.

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Vervelen. Wat is dat?

Als ik even niks om handen heb, plof ik op de bank met een leuke film of serie.

Spectre vindt dit leuk.
  12. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    Ik lees veel netflix. Maar wanneer doen jullie dat dan ? want ik ga niet netflixen als dochter thuis is en rondloopt. Vaak pas na 20.00 dat ik daar tijd voor heb.

13. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Ik zit al bijna de hele zwangerschap thuis ivm zware misselijkheid, dus ik kan meepraten over verveling! Ik lees vooral heel erg veel, lekker om daar eens de tijd voor te hebben. Als ik het lezen zat ben doe ik het volgende:

- Netflix of NLziet kijken (oude seizoenen van programma’s die ik heb gemist, zoals Ik vertrek, Louis Theroux, Rijdende rechter, vier handen op 1 buik, enzv)
    - 24 kitchen! Ik kan zelf haast niets eten, en kwel mezelf op een hele zieke manier door de hele dag kookprogramma’s te kijken ;)
    - digitale foto’s sorteren en in mapjes zetten
    - online shoppen
    - ik heb uit wanhoop m’n moeder gevraagd me te leren breien. Ik kan nu alleen babysokjes breien, dus daar heb ik er inmiddels massa’s van :D
    - podcasts en muziek luisteren

Maar toch vooral heeeeel veel lezen.

@Deedee91, Je vraagt wanneer Netflix e.d.: mijn kinderen zitten op school, en zijn 2 dagen per week bij een oppas, dus tijd zat.

14. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.185
    823
    113
    Heb veel te veel te doen om me te vervelen. Maar nu zit ik op de overloop te zitten omdat de jongste anders tig keer uit zn bed komt. Meestal probeer ik dan de was op te vouwen op de overloop. Maar nu verveel ik me echt (totdat ie slaapt): Dus zit ik op ZP :D

15. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.185
    823
    113
    Oja, Homescapes doe ik ook weleens

16. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Meestal in de avond inderdaad en soms als de kinderen overdag niet thuis zijn en ik wel.

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Tijdschrift lezen, beetje opruimen, Netflix, wandelen, online shoppen, op Pinterest kijken, een nieuw spaardoel bepalen, nieuws kijken....

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wanneer zoontje tussen de middag slaapt of niet thuis is. Of als hij met papa op pad is. Of juist vroeg in de ochtend als zoontje en papa boodschapjes doen...

19. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Zwangerschapspagina-en :roflmao: (puik werkwoord :D)

NiVa0230 vindt dit leuk.
  20. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Gamen :D

Deel Deze Pagina