Bedankt voor de reacties!! Ook al vind in het erg jammer dat er de associatie met een koe bestaat terwijl het best mooi us. Lara of Claire of Carla is voor ons geen optie. Wij wonen zelf in NL trouwens! Het zal het hartje van mijn dochter breken maar waarschijnlijk wordt het een Ella (ook al twijfel ik dagelijks weer!!!)
En toch, gewoon doen als jullie dat leuk vinden!!! Het is verder geen rare of aso naam of wat ook. Is vewoon een prima NL naam hoor. Zal hem zelf biet kiezen maarja dat heb ik ook met Emma en Anna etc. Ieder zn eigen smaak!
Ik denk inderdaad ook aan een koe. En vindt het daarnaast erg ouderwets. Maar ieder zijn ding natuurlijk
Ik moest idd meteen aan een koe denken,mijn schoonmoeder heet Bertha dat vind ik ook een koeien naam haha.
Ik denk eerlijk gezegd ook gelijk aan een koe. Maar als jullie het een leuke naam vinden is dat prima toch!
Veel honden heten Lara of Luna, ik ken ook meisjes die zo heten. Ik heb die associatie dus niet. Berta of Bella vind ik een koeiennaam. Clara totaal niet.
Tja, als je het zelf graag wilt, moet je het gewoon doen. Ik snap dat je liever iets anders had gelezen, maar iedereen geeft zijn/haar mening, zoals je vroeg. Misschien Ciara of Kiara ook een mooie naam? Ella is leuk.....
Mijn man vindt het ook een koeiennaame en als iedereen dat zwgt dan laat ik het erbij en ga niet proberen om hem te overtuigen. Hij zegt we gaan voor Ella, dus ook goed haha
Ella is ook erg leuk, ik vind het een vrolijke, blije naam en op de één of andere manier doet het me denken aan een zonnige zomerdag. Datzelfde heb ik bij Marion/Marjon, misschien ook nog een idee?
Ik ken veel koeien en grotendeels heeft geen naam haha.. vind het een leuke naam, Ella trouwens ook hoor!
Onze cavia's hadden een koeienprint vacht en die hebben we daarom Clara en Bella genoemd. Al vind ik het wel leuke namen hoor, zeker, maar ja, ik denk toch ook wel aan een koe. Ik vind Claire ook een mooie naam en daarbij heb ik die associatie niet.