Graag verneem ik jullie mening over de naam Dante. Leuk/niet leuk/stoer genoeg/niet stoer voor een jongen? Kortom: doen of niet? Hartelijk dank voor het helpen!
Ik vind het een leuke naam allen weet ik niet zo goed hoe het uit te spreken. Dante ( met korte te) of Dante ( met lange theee)
Ik vind het een heel leuke naam. Sterker nog, als onze dochter een jongetje was geweest had ze deze naam gehad
Heel mooi..:d Dante en Danthe.. Momenteel in mijn top3.. Vind het een lieve, maar ook wel stoere naam..
Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik van de naam moet vinden. Aan de ene kant leuk, maar aan de andere kant vind ik het geen leuke naam..
Vind het geen lelijke naam, zeker niet maar roept bij mij wel wat ordinaire associaties op als je begrijpt wat ik bedoel.
Zou het zelf niet snel kiezen vind het wel een mooie naam maar vrienden van mij hebben een hond die zo heet dus die link leg ik erg snel
Ik heb er niks tegen, maar ben er ook niet weg van. Moet een beetje denken aan zo'n boyband-persoontje, ik weet niet waarom