Wij zijn hard op zoek naar een korte stoere jongensnaam. We hebben al wat namen gevonden, maar er is nog geen naam die we allebei erg leuk vinden. De namen die we leuk vinden zijn: Lenn, dex, bing, skye, ravi, boaz, skye, loek Suggesties??? We vinden het zooooo moeilijk.
- Jagger - Wolf - Lex - Bickel - Karl - Ivan - Arend - Dax - Mexx - Diesel - Levi - Kick - Jazz - Fox - Raff - Dante - Otis - Enzo - Morris
Hey hey ik vind Loek ook helemaal niet in her rijtje passen, het is ook de enige die ik echt niet leuk vind. Onze top 2 jongens namen hebben jullie ook. Helemaal gaaf vind ik DEX ook Lenn uit jullie rijtje vind ik erg leuk! Wat wij nog meer hadden: Dean Vince Revi Enzo Nika/Mika Sacha succes
Leo (vergeet je oude oom, zie het als een nieuwe naam of spreek het op zijn Engels uit als Lio - het is hier heel stoer). Ik vind Enzo echt super. Was onze naam als het bij ons een jongetje was geweest.
bedankt! Heel veel van deze namen hebben ook op ons lijstje gestaan. We zijn er nog niet uit, dus alle ideeen zijn nog steeds welkom
Natuurlijk is Sil de allerleukste naam ooit, maar voor als je daar niet zo van houdt vind ik Jack ook wel een erg leuke, korte, maar vooral stoere naam. Tis dat wij per se geen Engels-klinkende naam wilden, maar anders hadden we misschien wel voor Jack gekozen. Vind 'm erg leuk. Net als James, trouwens, maar dat vind ik minder stoer, eerder gewoon mooi.