Hallo allemaal, In januari ben ik gestopt met borstvoeding geven. Tot nu toe ben ik nog maar 1 x ongesteld geweest. Dit was op 12 februari. Vanochtend een testje gedaan, maar negatief. Dit was wel van de action. Ik heb verder geen ervaring met de testen van de action. Nu wachten tot ik weer ongesteld wordt.. Wat duurt dat wachten toch lang zeg...
hoi moon89. wachten kan heel lang duren. en of je nu een onregelmatige cyclus heb of niet. je had wel een normale cyclus dus je weet nog niet of die onregelmatig of regelmatig wordt. gewoon geduldig afwachten. en anders volgende week nog een test er tegenaan gooien. heel veel succes en ik hoop niet dat je onregelmatig ongesteld wordt dat wens ik niemand toe.
Hoi HStufkens, Voordat ik zwanger werd was ik aan de pil. De 3 fase-pil, omdat ik altijd veel last van mijn menstruatie had. Daardoor ben ik er op mijn 13e ook mee begonnen. Toen ik stopte ben ik maar 1 keer ongesteld geweest, precies 28 dagen!! Ik had nooit verwacht dat mijn menstruatie uitbleef tijdens de borstvoeding. Wat natuurlijk wel fijn is, maar op dit moment niet meer. Ik heb last van allerlei kwaaltjes, waar ik normaal geen last van heb. Mijn borsten worden steeds voller, maar niet gespannen. Ik heb zo nu en dan hoofdpijn, moe en buikpijn. Normaal tijdens mijn menstruatie heb ik alleen erge buikkrampen. Toen ik zwanger was en het zelf nog niet wist, had ik alleen last van gespannen borsten en veel moe. Wat het menselijk lichaam je toch voor de gek kan houden.. Misschien een hele domme vraag, maar normaal zeggen ze 9 maanden op en 9 maanden af.. Geldt dit ook tijdens de borstvoeding of moet je nog na je borstvoeding 9 maanden af? Met borstvoeding zijn je hormonen ook nog ''op hol''..