Is dat bij jullie ook zo?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bloempje22, Mar 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Ik blijf ook altijd nog even liggen;) maar daarna loopt het er toch wel uit.
    De zaadjes zwemmen overigens toch wel door en het vocht blijft achter in de vagina. Dus het is heel normaal dat het er weer uitloopt.

2. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

Oct 24, 2013
    434
    1
    16
    Geweldig deze reacties. Heb erom moeten glimlachen ;) verder niks aan toe te voegen; same here!

3. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

Mar 8, 2013
    682
    0
    0
    Haha ja we moeten de zwemmertjes toch een kans geven he:D alleen nu hebben we gisteren ochtend geklust en smiddags had ik vruchtbaar slijm. En daarna geen slijm meer gezien. Vanmorgen had ik weer een knipperende smiley op de ovulatietest. En weer geklust. Liep weer veel uit haha. Me baarmoedermond was niet super zacht. Nu voel ik net een staat het helemaal open en is superzacht:$ me testjes zijn op verder. Wat is nu het beste om te doen? Nu het helemaal zacht en open is? Manlief komt vanavond pas om half 12 thuis van z.n werk

4. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

Mar 8, 2013
    682
    0
    0
    Of zijn die van vanmorgen ook goed geweest? 2x per dag heeft niet zoveel nut denk ik? Haha :D want we hebben zaterdag geklust, maandag . Dinsdag en deze ochtend. Eigenlijk hadden we gisteren moeten overslaan. Omdat ze zeggen om de dag. Maar omdat ik gisteren een knipperende smiley had toch maar geklust.

5. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

Mar 8, 2013
    682
    0
    0
    Ik had toch nog 1 test liggen zag ik net een die heb ik gedaan van clearblue. Vanmorgen stondt er een knipperende smiley van die nieuwe testen. En nu getestmet een nnormale clearblue digitaal en die geeft nu rondje aan. Maar me baarmoeder mond is zacht en open. Maar geen slijm. Van vinden jullie wanneer er weer geklust moet worden:D . Sorry voor alle vragen hoor hihi

6. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Ik heb eerlijk gezegd nooit aan m'n bmm gevoeld, dus daar kan ik je niets over zeggen...

7. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

Feb 26, 2012
    2,658
    2
    38
    Zuiden
    Hahaha dat zeg ik nu ook altijd..

8. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Anders even een kussen onder de billen en 10 minuten blijven liggen, tip van m'n gyn!

Share This Page