Hi meiden Wij hebben in februari besloten om te stoppen met de pil en voor een tweede kindje te gaan Nou heb ik zaterdag een test gedaan en die was gewoon positief! Kan het gewoon bijna niet geloven! In 1 keer raak. Nou hebben we besloten om het pas te vertellen na de eerste echo maar nou ben ik sinds zondag ineens zo bamg dat het niet goed gaat en ik weet niet hoe het komt maar het maakt me wel heel onzeker en ik ben er de hele dag mee bezig! Dit wil ik helemaa niet Bij mijn eerste zwangerschap was ik ook wel bang net zoals iedereen denk ik maar wel een stuk minder, herkent iemand dit? Ik ben morgen 5 weken en heb al me intake bij de verloskundige en dan is het natuurlijk aftellen tot de echo! Ik hoop dat ik eind april al mag voor een echo dan ben ik namelijk 10 weken want een paar dagen erna gaan we op vakantie, met de eerste waren ze nogal strikt. Ik heb een foto toegevoegd vam 3 testen de bovenste zijn van 15 en 16 maart en die anderen is van vandaag Wat vinden jullie ervan? Xxx
Zwanger ben je zeker! Blijft altijd spannend! Hoop dat je voor je vakantie een echo krijgt..... Duim voor een mooie echo! Gefeliciteerd!
Zien er mooi uit hoor die testen! Ik was 2e keer ook (nog) angstiger dat het mis zou gaan. Want wie ben ik om 2x zoveel geluk te hebben dat alles in een keer goed gaat. Daarbij waren mijn testen bij de 1e alleen maar knal en bij de tweede duurde het een hele tijd voordat hij knalde. Probeer het van je af te zetten en geniet nog even extra van je kleintje nu hij/zij nog niet weet wat hem/haar te wachten staat over 8 maanden
Misschien helpt het om te denken dat de kans op een miskraam na 6 weken drastisch daalt? Dit omdat het hartje dan klopt geloof ik - Bij 6 weken is de kans op een miskraam gemiddeld 22% - Bij 8 weken is de kans op een miskraam gemiddeld 2% - Bij 10 weken is de kans op een miskraam gemiddeld 0,6% Mij hielp het altijd wel op positief te blijven. Ik heb nu een kerngezond dochtertje
Mooie testjes! Gefeliciteerd Het is ff lastig dat je moet wachten op een eerste echo!. Maar ik denk dat het wel goed komt. ik zou proberen er niet te veel over na te denken.
Ik was deze keer ook zo bang, omdat ik me zo anders voelde dan mijn eerste zwangerschap. Daarom heb ik met 7 weken een (pret)echo laten maken. Bij een lokaal echobureau voor 25. Daarna had ik veel meer rust
Hi meiden super bedankt voor jullie reacties! Heb gister nog een testje gedaan en die was gelukkig knal positief Woensdag intake gehad bij de verloskundige en 28 april staat onze eerste echo gepland! Pfff 5 wekem hoe ga ik die ooit doorkomen! Vind het zo spannend en het kleintje is zo gewenst! Xxx
Probeer het een beetje van je af te zetten, hoe moeilijk ook ! Je hebt er helaas helemaal geen invloed op. Lekker genieten van het kleine wondertje.