Pijn bij Eiersprong

Discussion in 'Zwanger worden' started by terperlientje, Nov 12, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. terperlientje

Nov 12, 2006
    10
    0
    0
    Hallo!

Heb even een vraagje voor iemand die dit bekent voor komt. Heb sinds ik gestopt ben met de pil veel last van pijn bij mijn eiersprong. Heb dat 2 a 3 dagen en op het laatst het heftigst. Heb ik dan ook op dat moment mijn eiersprong? Of toch al eerder? Ik vind het zo lastig en je kan er ook eigenlijk niet echt iets over vinden op het internet. Weet ook iemand waarom sommige vrouwen er zo'n last van kunnen hebben? Denk soms wel eens van is er niet gewoon wat mis omdat het zo'n zeer kan doen?

Hoop dat iemand een antwoord voor mij heeft,

Liefs Moi

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Sommige voelen hun EIsprong (moet even lachen om jouw eiersprong) wel en sommige niet. Sommige hebben flinke steken, andere weer kramp. Als je er meerdere dagen last van hebt, zou ik toch even naar de huisarts gaan.

3. terperlientje

Nov 12, 2006
    10
    0
    0
    Eeeeehhhh oeps ik zag dat ik dat net in m'n haast had gedaan ja. :oops: Foutje. :D ]

4. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Als ik me eisprong heb dan doet het ook echt een paar uur echt zeer. Het beste is voor die dag gevreeen te hebben. Groetjes Jolie

5. Piet

Piet Actief lid

Aug 26, 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Mijn eisprong doet niet superzeer, het rijpen van de eicel (laatste beetje) doet bij mij superzeer. Heeft waarschijnlijk iets te maken met mijn endometriose, vermoed ik.
    Op ei-dag heb ik eventjes een uurtje een raar gevoel in mijn buik.

6. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hoe voelt dat nu eigenlijk....ik had vanmorgen zulke steken enzo onderin mijn buik....net alsof er een boel lucht zat wat niet wegkon. Opgeblazen gevoel en heel erg steken....duurde een uurtje en toen was het weg.
    Het gekke was, naar de wc gaan hielp ook helemaal niet...

Maar het lijkt me een beetje vroeg voor mijn eitje? :confused:

Share This Page