Is dat mogelijk?

Discussion in 'Zwanger worden' started by romyatilla, May 30, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    dankje wel x!

2. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    Ik had even een miscalculatie gemaakt :)

Na een posi test springt je ei dus binnen de 36 uur.. Zaterdag de 28e had ik een posi test en dus dan springt hij zondag of maandag. Op zijn laatst zou ik dus aankomende maandag kunnen testen, maar ik ga zondag testen.

Vandaag ben ik dus 8 of 9 DPO (en nog geen bruinverlies gelukkig)

Ik heb ook geen testen in huis en ga ze ook niet kopen. Ik wacht gewoon lekker rustig af! :)

3. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Spannend meid...je bent al over de helft van de wachtweken! Nog even doorbijten.In ieder geval geen bruin, dat is goed nieuws :) Succes alvast voor zondag!

4. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    @dame82 Vanmiddag ben ik echt een heel klein beetje bruin slijm verloren (1x). Sinds vanmiddag 3x naar het toilet geweest en helemaal niks meer... Ik heb wel maandverband voor de zekerheid ingedaan, you never know...

We moeten gewoon afwachten. Mijn ene helft zegt dat het een begin in van mijn menstruatie die gaat komen en mijn andere helft zegt dat het wel eens een innestellingsbloeding kan zijn.

Ik hou je op de hoogte! x

5. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    vanmorgen werd ik wakker er er was gelukkig niks! Het is daaronder ook zo droog en ruw als maar kan zijn, terwijl ik meestal voor menstruatie een berg slijm heb..

6. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Mijn duimen draaien mee voor je!

7. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    thank you Dora!! x

8. MBNN

MBNN Actief lid

Oct 26, 2013
    267
    5
    18
    Wat spannend! Bij m'n eerst en derde (deze) zwangerschap evengoed bruinverlies gehad, maar dat stopte en toen wist ik bijna zeker dat ik zwanger was. Normaal als dat eenmaal begon, stopte het niet meer en werd ik ongesteld. Ik duim voor je dat je zwanger bent! ;)

9. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam

Ja echt spannend!

Tot nu toe nog niks; alleen de enige wc beurt super droog en de andere wc beurt veel helder slijm.

Morgen zit ik op 10 of 11 DPO en dat beetje bruine afscheiding kreeg ik op 8 of 9 DPO (gister)..

Ik ben zo benieuwd naar morgen.

Ik zal morgen een update plaatsen!! Xx

10. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    Enige = ene

11. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    En hoe is het hier? Klinkt allemaal spannend hoor!

12. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    Ben net naar toilet geweest en nog steeds niks...
    Het is tot nu toe dus alleen bij dinsdag middag 1x gebleven.

Vandaag 10 / 11 DPO

X

13. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    😭😭😭

Na 2 dagen niks te zijn verloren ging ik net naar de wc en daar veegde ik 1 veeg licht roze slijm af... Ik ga er dus vanuit dat het game over is.. en ik wilde net een test doen. Ben ik even blij dat die test nog dicht was..

Even kijken hoe het gaat en mocht het een eenmalig iets zijn dan ga ik evengoed testen en mocht het doorzetten dan gaan we door naar de volgende ronde..

X

14. MBNN

MBNN Actief lid

Oct 26, 2013
    267
    5
    18
    Oh neee! Hoe is het nu? Is het echt doorgebroken?

15. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    Nog niet doorgebroken!

Het blijft licht roze en dan bedoel ik: "echt heel licht roze".

Vanaf vanmiddag heb ik het al en het is best veel slijm met dan roze gemengd.

Dus eigenlijk is officieel nog geen menstruatie begonnen, die begint pas bij rood verlies... "bof ik even" hahah...

Het is dus gewoon weer morgen afwachten en natuuuuurlijk ik ben een trouwe fan van google en heb dus ook weer opgezocht "roze verlies voor nod"..

Innesteling
    Als een eicel wordt bevrucht zal het zich nestelen in de bekleding van het baarmoederslijmvlies. Het meest kenmerkende symptoom van de innesteling is de innestelingsbloeding ongeveer acht dagen na de ovulatie. Je kunt dan mogelijk wat helderrood, rozig of paarsig bloedverlies hebben. Dit wordt ook ook wel spotting genoemd. Deze bloeding is normaal gesproken vrij mild en is vaak wel over na twee dagen. Als dit bloed zich mengt met de natuurlijke afscheiding van de vagina, zal het een roze kleur hebben. Het kan echter ook een bruine kleur hebben, afhankelijk van hoe oud het bloed is. Deze roze afscheiding enkele dagen voor de verwachte menstruatie of NOD (NOD staat voor Niet Ongesteld Dag, de dag waarop je menstruatie zou moeten beginnen, maar niet gebeurt vanwege je zwangerschap), is voor veel vrouwen een eerste teken dat ze zwanger zijn.

16. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    Hier nog steeds roze verlies. Nu met bruin erdoor en het leek wel iets minder dan gister. In iedergeval niks in maandverband en wcpot tijdens het plassen.
    X

17. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Ooh meis wat balen dat je nu toch weer in onzekerheid zit! Heel herkenbaar trouwens dat volledig bestuderen van je slijm:is het nog dezelfde kleur of al donkerder, zit er nou een sliertje bloed meer in enz enz! Ik duim voor je dat het het goede bruinverlies is...en anders misschien toch gewoon testen? Dan heb je in ieder geval duidelijkheid!

18. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    Ja precies!

Ergens zit ik te twijvelen en denk ik: moet ik gewoon niet afwachten tot het eventueel weg gaat of zal ik een test doen met de kans dat het vandaag doorbreekt.. Het zijn de action testen maar, dus het is niet dat ik een fortuin heb uitgegeven haha..

Het is iig heeeel licht roze met veel slijm en vandaag zag ik opnieuw beetje bruine kleur erdoor... najaa... ik denk dat ik straks ga testen..

Stom lichaam!

19. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    Okeeee... net een testje gedaan..

Ga echt niet vragen om een foto, want heb die test 200x op de foto genomen, maar op de foto zie je het gewoon slecht en de kwaliteit van zp is ook bagger, dus dat doe ik jullie niet aan.

Wel zie ik een 2e roze streep die al kwam met 2 minuten en steeds duidelijker wordt tijdens het opdrogen.

Ik heb hem mijn moeder laten zien en die zag hem gelijk! Geen getuur niks! Het is natuurlijk geen knaller, maar ook geen getuur. Het is gewoon een heel licht roze streep..

Is het dan nu fout gegaan door dit roze verlies of is juist mijn innesteling net geweest? Zo onzeker!

20. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Spannend! Ben wel heel benieuwd naar je test! Zo lang het niet rood wordt kan het prima van innesteling nog zijn.

Share This Page