Ja, ik weet niiet precies hoeveel dagen voor nod. Ik denk dat mijn nod zondag of maandag is. Dus 3 ofzo.. ik heb eigenlijk geen flauw idee meer, want misschien was mijn ei wel 2 dagen later snapje.. Ik ga vanaf nu elke dag testen hahaha
Ahhh spannend!! Ik zie hem ook hoor 😁 ik hou het hier ik de gaten en hoop heel hard dat je testen oplopen!!
Ziet er goed uit! De streepjes staan er, dat is zeker! En voor nod zijn het prima streepjes! Duimen dat ze morgen weer opgelopen zijn! Hoe is het met het rozeverlies?
Ik vind ze wel zijn opgelopen. Gister wel met middag urine, maar 4 uur lang daarvoor niet gedronken. Deze streep stond er gelijk en de foto was met 3 minuten gemaakt. Hij gaat dus nog donkerder worden naarmate hij opdroogt. Het roze verlies is nog aan de gang en ook hevig. Ook in maandverband en in wcpot. Vanmorgen broeg na het opstaan was het eenmalig rood (zonder stolsel) en nu is het weer roze... Dat rood begrijp ik wel, want het heeft de hele nacht opgehoopt in je vagina en dan wordt het vanzelf donkerder. Maarja het is afwachten.. Ik had wel verwacht met bloedverlies en 3.5 week ("zwanger") dat het hcg weer terug zo lopen, maar het loopt alleen maar op. Vandaag komen er een zooitje nieuwe testen aan van allerlei verschillende merken. (Wel van allemaal 2 stuks haha) X
Ik ook! Bloed wordt steeds minder! Die kleine stolsels waren dus maar eenmalig. Het is weer licht roze. Geen kramp. Het enige wat ik nu heb, is een trekkerig gevoel achter mijn schaambot. Ook heb ik daar spelden prikjes. Ergens herken ik het van vorigjaar. Toen ik net zwanger was had ik het ook en maakte mij er zorgen om. De vk had mij toen verteld dat het heel goed beginnende bandenpijn kon zijn. Ik vind het zo spannend!
Ik had vanmorgen getest, maar ik wacht eerst tot het bloeden helemaal is gestopt. (Bijna) Ik denk dinsdag weer. Ik zie dat je veel meer verschil ziet als je om de dag test.
ik weet niet wanneer ik moet gaan testen... hier mijn verhaal: vorige week dinsdag of woensdag eisprong gehad. afgelopen woensdag laat middag bloeding gekregen, een week voor nod. flinke bloeding van 3 dagen, toen in ene over. in eerst instantie dacht ik dat mijn menstruatie erg vroeg was maar mij liet het feit dat ik bijna zeker weet dat ik die dinsdag of woensdag mijn eisprong had, niet los. je hoort wel eens van bloedingen waarbij je uiteindelijk toch zwanger bleek. alleen ik weet niet zo goed wanneer ik nu moet testen... ( om er zeker van te zijn dat ALS ik zwanger ben, ik ook positief test)
ja maar ik zit nog niet op NOD he.. mocht het geen menstruatie zijn geweest. want als het een innestelingsbloeding is geweest zou ik pas dinsdag of woensdag nod hebben... grrr zo lastig allemaal..
Dat zegt niks, er zijn mensen die een innestelings bloeding pas na hun nod hebben. Zelfs met een paar weken zwangerschap kan het nog. Ik duim voor je!!
Nee dat klopt daar heb je gelijk is alleen ik bedoel dat de eisprong die ik vermoedelijk gehad heb as dinsdag of woensdag twee weken geleden is... DUs ik probeeer me nog even in te houden Of miss morgen vroeg een test wagen? hahaha Oooo pfffff zo erg!
Bij sommige mensen zie je 2 dagen voor nod wel wat hoor! Heb je de kv2v5? Gewoon morgen met ochtend urine en
Vandaag even geen kv2v5. Ik hou me aan het idee dat het hcg om de dag / 2 dagen verdubbeld. Ik vergelijk dus die van vrijdag, zondag en (aankomende) dinsdag. Wel had ik nog een Leidapharm test liggen en ik las dat deze 50 hcg nodig had. Hij is lichter dan de kv test van gister, maar als je wat meer hcg nodig hebt is dat logisch. Er zal hetzelfde hoeveelheid hormoon in mijn lichaam vandaag zitten, als gister. Aangezien dat morgen pas weer omhoog gaat. (Een foto waar hij een tikkeltje bewerkt is en de orginele) Morgen de kruidvat weer.