Ik denk toch dat dit echt wel duidelijk is meid!! Het Bloeden ondertussen gestopt? Zal morgen weer even kijken naar je test 😁
Bloeden nog steeds niet gestopt, ben net een rode waterval haha.. Geen kramp ofzo. Alleen een soort trekkerig gevoel bij schaambot. Sinds vanmorgen begonnen mijn borsten zeer te doen. Ik voel het niet als ik er niet aankom, maar ik pakte wat en op de 1 of andere manier en mijn arm leunde op mijn borst. Dat deed gewoon pijn! Nu als ik zachtjes met mijn vingertoppen voel aan mijn tepel en tepel hof heb ik een soort hele erge spierpijn erin. Ik kan het niet verklaren, want ken het verder niet, nooit echt zo gehad. Vanmorgen lichtelijk misselijk, maar dat is weer over. Alleen het bloeden he... ik wil gewoon dat het stopt. In mei vorigjaar had ik een mk, ik was toen bijna 7 weken zwanger. Ik heb toen 2 dagen hevig gebloed zonder kramp en 1 dag kwam het bloed met het vruchtzakje eruit en daarna stopte langzaam het bloeden... Intotaal iets van 4 dagen gebloed zonder kramp of wat dan ook. Wel iets grotere stolsels dan normaal. Dit duurt inprincipe inclusief de roze afscheiding al vanaf donderdag. Telkens lijkt het te stoppen in de avond, maar dan komt het weer in alle hevigheid terug. Gister had ik een temp van 38.1 graden (avond) en vanmorgen was het 37 (ochtend) Gelukkig geen koorts meer.
Maaaar ik hoop echt een mooie echo te krijgen. En anders dan lukt het vast wel de volgende keer! ♡
Je testen zien er prima uit maar kan me voorstellen dat het bloedverlies je nog niet geruststellend maakt. Wat betreft je hcg.. dat stijgt wel dagelijks hoor, alleen over het algemeen verdubbeld het om de dag. Dit wil niet zeggen dat je vandaag dezelfde waardes hebt als histeren en dan morgen ineens het dubbele. Nee dit betekend dat het goedvgaat als het gestaag stijgt met ongeveer om de dag de verdubbeling van de waarde
Poeh wat blijft het onzeker! Je testen zijn positief, maar dat bloedverlies zou me ook ongerust maken! Blijven duimen op het goede bloedverlies! Spannend hoor meid! Ik duim nog voor je door!
Serieus! Ik lees bij iedereen "test om de dag, anders zie je geen verschil" Ik ben daar dus vanuit gegaan hahah
Ja precies.. vandaag toch even de dokterspost gebeld (huisarts was zoals altijd met vakantie)... Die kan er nog niks over zeggen. Hij zegt het kan vanalles zijn. Je moet gewoon zodra het bloeden over is voor een echo. X
Ziet er voorlopig toch nog steeds goed uit! Hopelijk stopt het bloeden toch weer... Zal je vast onzeker maken
Je test ziet er goed uit hoor meis, hopelijk ziet het er binnen in je buikkie ook mooi uit! Hier vanmorgen toch maar getest en was negatief... voordat ik de test deed had ik met mezelf afgesproken dat als het negatief zou zijn ik ook echt niet zwanger zou zijn en dus door zou gaan naar de volgende ronde.. maar nu raad je het al... stiekem bekruipt mij nu het gevoel van.. miss is mijn nod pas donderdag en heb ik te vroeg getest... tja... om gek van te worden
Ja dat klopt naar dat is omdat je dan het duidelijkst verschil ziet omdathet dan moet verdubbelen. Maar het is niet zo dat op dag 1 je hcg bijvoorbeeld 1000 is en de volgende dag ook 1000 en de dag erna ineens 2000. Het stijgt eigenlijk continue alleen om de dag / 72 uur moet het verdubbelen om van een goede opbouw te spreken
Ik hou in mijn hoofd dat het mis is gegaan, dan kan het alleen maar meevallen Ik zou zooo blij zijn als ik van dat vieze bloed af ben. Xx
Jammer zeg van je negatieve testen! Ik hoop dat ze evengoed nog positief worden en anders is het gewoon een menstruatie geweest?
Hoi meiden! Het bloed stroomt niet meer zo erg als al die andere dagen, laten we het erop houden dat ik van een bloedende waterval in een bloedende waterkraan ben veranderd! Oke bij het afvegen in de ochtend is het nog wel een berg, maar verder valt het mee. Vanmorgen weer een kv test gedaan, aangezien zondag de laatste was. Hij loopt langzaam, maar zeker op. Ik zal de vergelijking laten zien tussen zondag (binnen 5 minuten) en vandaag (binnen 5 minuten). Ik weet dat hij nog donkerder gaat worden en daarom mag ik de foto binnen 5 minuten om een eerlijke vergelijking te krijgen met de vorige testen rond die tijd, aangezien die andere al zijn opgedroogd. De bovenste is van zondag en de onderste is van vandaag.
Beduidend duidelijker in mijn ogen.... bloed hoeft niet negatief te zijn in alle gevallen, bij mijn zoontje ook flink gebloed en hij Is nu 2 jaar. Ik zeg optimistisch voorzichtig gefeliciteerd 👍😇
Hihi! Hij wordt ook nu ook steeds donkerder. Daarom maak ik telkens foto's binnen de 5 minuten om een eerlijke indruk te krijgen.
Dat vele bloedverlies is uiteraard niet zo positief.En daar zou ik me ook zorgen om maken. Maar je testen lopen duidelijk op...ik vind het lastig om hier wat over te zeggen,het kan beide kanten op.Ik ben het aantal dpo even kwijt,maar ergens rond 15 dpo dacht ik? Ik duim voor je dat het de goede kant op gaat.En hoop op een goede echo!
Dankje wel Pipo! Ik begrijp zeker wat je bedoelt. Ik kan nu nog niet echt blij zijn met de positieve testen. Gister avond contact gehad met de doktorspost en die had het over eventueel meerdere vruchtjes? Waarvan er 1 is afgestorven, hij had het over een vroege miskraam die er nog aan zit te komen, hij vond het eerlijk gezegd zelf ook een beetje een raadsel en raadt mij aan, zodra het bloeden stopt een echo te laten maken bij de gyn. (Ga ik ook zeker doen).. Kan je nagaan, dat de foto hierop nog slecht kwaliteit geeft. In het echt is hij donkerder. Ben zelf ook in de war. Het bloeden begint vanaf vanmorgen echt veel minder te worden, dus ik hoop dat het binnen nu en 2 dagen wel gestopt is X
Hopelijk gaat t goed! Hij word zeker duidelijker! Ik begon bij mijn middelste met 5 weken te bloeden en stopte met 20 weken.. Ze is nu 3! Hopelijk gaat t allemaal goed bij je!