Dode zeezout

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door amy1981, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Omdat mijn dochtertje last van droge huid heeft, heb ik bij de Tuinen dode zeezout voor in bad gekocht. Net haar in badje gedaan. Kijken of het helpt. Ik heb zelf extreem droge handen, soort eczeem. Mag ik dat ook gebruiken tijdens de zwangerschap?

2. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik denk het wel! Het is een natuurlijk product en je neemt het niet in, dus zou niet weten waarom niet ;)

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    eens met bovenstaand...

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Let wel op dat dode zeezout goed werkt tegen een geirriteerde huid maar juist ook uitdroogt! Wat een hele fijne zalf is: Cetomacrogolzalf. Smeert heel lekker en is niet megavet.
    Die heb ik voor mezelf en daar smeer ik ons meisje altijd mee in na het badje. Geeft ook een beschermlaagje dat ze in het badje weer niet teveel uitdroogt.

5. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Cetomacrogol gebruik ik ook inderdaad. 50% vaseline. Fijn spul.
    In de zomermaanden heeft ons meisje nergens last van, maar nu met de koudere maanden begint het weer. Ik heb er overigens heel het jaar last van:( Hebben jullie trouwens enig idee hoeveel zeezout er in een babybadje moet? Onze dochter is 2 jaar, maar wij hebben alleen een douche. Vandaar dat ze nog in een babybadje zit:p
    Heb er vanmorgen een halve eetlepel in gedaan...

6. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Denk dat een eetlepel wel zou kunnen. Die van mij zit ook nog in het babybadje want ze vindt het grote bad maar niks...

Deel Deze Pagina