is dat niet raar ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dolfijntje1985, 6 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    de kleding van mamalicious hangt niet in hun gewone winkels maar veel positie kleding winkels hebben er een apart hoekje voor ingericht!
    Is idd een leuk en betaalbaar merk, heb pas nog een enorm leuk spijkerrokje gekocht en leuke shirts!

2. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    Donderdag ben ik wezen shoppen voor wat leuke positiebroeken. Wel eerst heel vreemd, want volgens mij had ik nog niet echt een buik.

Zodra je zo'n positiebroek aanhebt komt je buikje mooier uit en ik voel me nu ook echt zwanger. Ik had dus al wel een buik, maar door die gewone broeken leek het meer op een teveel patat gegeten buik.

Nu blijf ik ze lekker dragen, want het zit echt superlekker!
    Liefs

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik begon vanaf week 8 al positiebroeken te dragen dat is niet raar hoor. een ander hoeft het niet te zijn maar jij merkt wel dat je buik al begint te groeien. bij h&m heb je trouwens vrij kleine positiebroeken erg handig voor in het begin.

4. Marsshi

Marsshi Actief lid

20 jun 2007
    105
    0
    0
    Mij lijkt het ook heerlijk om een positiebroek te dragen. Alleen ik vind het zelf raar als ik nu al een positiebroek ga kopen. Dus draag ik nu gewoon een broek met elastiek. Ik vind dus mijn spijkerbroeken ook al niet lekker zitten. Maar ik ben pas 7 weken. :S

5. appeltje

appeltje Niet meer actief

Je hebt echt superleuke zwangerschapsbroeken waarvan je niet ziet dat het een zwangerschapsbroek is (tenzij je naveltruitjes draagt, maar daar ga ik niet van uit). Gewoon goed zoeken! (tip: mamalicious, vidavita)

6. deb1

deb1 Actief lid

28 nov 2006
    256
    0
    0
    hoi hoi,

ik dacht eerst ook ik doe de knoop wel los. dat heb ik ook een tijdje gedaan, maar na verloop van tijd zit dat echt niet lekker meer hoor. je moet er ook rekening me ehouden dat je benen enzo ook dikker worden en dat het helemaal niet goed is als je broek veel te strak zit in je liezen enzo.

Ik heb nu ook een heerlijke positie spijkerbroek en heel veel mensen denken nog steeds dat dit een gewone broek is! haha met 36 weken. het hoeft dus helemaal niet oubollig te zijn. idd van mamalicious hebben ze erg leuke dingen. bij miss etam heb ik een hele leuke linnen broek gekocht.
    En het voordeel van deze zomer. is dat je heel veel lange shirtjes/jurkjes hebt die je er overheen kunt doen, dan hoef je niet perse positieshirts te kopen. ik zelf heb er maar 2 en verder allemala wat langere leuke dingen gekocht.
    ik zou gewoon lekker gaan shoppen als ik jou was.
    x

7. Pipo

Pipo Actief lid

7 jul 2007
    159
    0
    0
    Ik droeg in het begin m'n knoop los en brede riem eroverheen. Daarna al gauw positiebroeken gekocht hoor, zwarte broek van mamalicious en spijkerbroek van Noppies, niemand zag dat het positiekleding was, kreeg zelfs nog compliment over leuke spijkerbroek. Oudbollig is het dus zeker niet! Wel duur sommige merken maar ik heb het heel erg veel gedragen! Gewoon shirtje eroverheen en je ziet niet dat het positiebroek is.

Deel Deze Pagina