is dat niet raar?

Discussion in 'Zwangerschap' started by jessy77, Sep 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Ik heb vandaag zo'n angelsound gekocht..ik wist dat je normaal gesproken zo rond de 12 weken pas het hartje kon horen dus was niet helemaal verbaasd toen ik het niet kon vinden. Wat me wel verbaasde was dat ik, nadat ik op zoek was gegaan na mijn eigen hartslag, de baby opeens wel hoorde..maar volgens mij toch wel op een hele vreemde plek? Ik had de angelsound nl net onder mijn rechter borst gelegd en ja hoor..duidelijk het hartje van de kleine horen kloppen..Nou ben ik nooit zo'n ster geweest in anatomie/biologie hoor maar hoort de kleine niet wat lager te zitten, zeg maar ergens in je onderbuik? :oops:

2. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat is dan niet het hartje van je kleintje hoor! Die zit nu nog achter je schaambot, helemaal in je onderbuik. Dus ik denk dat het toch echt je eigen hart is geweest ...

3. Britt16

Britt16 Actief lid

May 18, 2007
    285
    0
    0
    thuiszorgmedewerker
    Groningen
    Hoi,

Ik heb ook een angelsound, en het hartje klinkt net als een denderende trein! Misschien heb je hier wat aan.
    Maar inderdaad zo hoog kan dan echt nog niet. Zelfs bij mij zit hij/zij nog erg laag!
    Heel veel plezier met de angelsound de komende maanden!

Liefs Britt

4. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Nou en dat is het rare..mij eigen hart klinkt heel erg regelmatig en dat andere is precies zoals jij het beschrijft Britt16. Ik heb ergens op een site naar een demootje geluisterd van een kloppend hartje en zo klinkt dat wat ik hoorde dus ook. Ik heb het ook aan mijn moeder laten horen en die zegt dus ook dat dat duidelijk het hartje van de kleine is, maar ja..blijf het raar vinden hoor :(

5. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Soms komt het voor dat je een ader te pakken hebt die bloed naar de baby pompt I.P.V de baby zelf.... maar zo hoog nee niet mogelijk (de baby zelf dan) ik ben 32 weken en hoor de baby op zijn hoogst rond mijn navel..

6. butterflymom

butterflymom Actief lid

Apr 19, 2007
    145
    0
    0
    vrachtwagenchauffeusse
    Putten
    denk ook dat het gewoon een ader van jou is die het bloed sneler naar je hart toe laat stromen..

want net als die andere meiden zeggen de beeb ligt nog heel laag onder je schaambot

7. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Het kan echt niet dat jouw beeb zo hoog zit. Bij mij is de hartslag ook echt nog niet zo hoog te horen, eerder halverwege.

8. Britt16

Britt16 Actief lid

May 18, 2007
    285
    0
    0
    thuiszorgmedewerker
    Groningen
    Hoi Jessy,

<Mijn zus omschreef het op die manier. En inderdaad de kleine van ons klinkt ook zo.
    Maar op welke site heb jij dan naar een demootje geluisterd? Ben weleens nieuwsgierig! Kan ik ook ff luisteren!

Liefs Britt

9. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    hallo dames..dat de baby niet zo hoog kan zitten snap ik wel..zo snugger ben ik ook nog wel :p ..maar ik vroeg me af of het gewoon mogelijk was dat je de hartslag ook misschien op andere plekken kon horen..mijn eigen hartslag hoor ik bijvoorbeeld ook in mn liezen, of als ik op mn maag druk voel ik me daar kloppen dus ik dacht goh..zou dat ook voor het hartje van de baby gelden? Maar goed..nog een paar daagjes geduld en dan zit ik op de 12 weken, misschien dat ik m dan kan vinden! :D

Liefs Jessy

10. sporty78

sporty78 Actief lid

Jan 15, 2007
    195
    0
    0
    jouw hartslag kun je inderdaad ook in je liezen voelen of in je nek of op je pols maar dat is omdat jouw bloed daar doorheen wordt gepompt. Die van je baby kun je echt alleen horen waar je baby zit en dat is nu nog vrij laag. Veel succes met zoeken, het is echt leuk om te horen!

11. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Vandaag 11 weken en 6 dagen en jawel..Ik heb hem eindelijk gevonden! :D ....Zooooooo lief!

12. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

Sep 27, 2006
    2,510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    ik vond het hartje al bij 10 weken, luid en duidelijk, vond het ook wel snel.

Share This Page