Veel schoppen in de buik!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bloem, 28 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem

Bloem Actief lid

21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Hallo,

Ik ben nu 5 maanden zwanger van de 2e, de 1e is nu tien maanden dus lekker snel achter elkaar..

Nu is mijn vraag, hoe is de ervaring bij anderen over het voelen van je beeb in je buik.
    Ik voelde de tweede al met 12 weken bewegen en nu dus echt heel veel en heel vaak, zelfs al wordt ik snachts even wakker om te plassen dan leeft het al mee..

Wil dit al iets zeggen over de baby als het eruit is en of het dan een druk kind zal zijn oid?

Deze beweegt echt veel meer dan de eerste? en dat is wel een drukkertje maar ook een liefie ;)

Julia

2. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hier ben ik ook erg nieuwsgierig naar want die van ons is me toch een drukte maker. Af en toe mag het best wat minder. :)

Bij ons kwam zelfs bij de echo naar voren dat het zo;n druk kind was. De echoscopiste heeft er zelfs een aantekening van gemaakt.

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    bij ons was dat ook zo met de 20 weken echo, de echoscopiste zei dat het een drukke dame gaat worden. Ik voel haar ontzettend veel, maar ze beweegt niet als ik beweeg. Wel als ik even ga zitten, dan is het er meteen en ook altijd. Ik val er mee in slaap en word ermee wakker. Heerlijk toch! :)

4. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Merel was in de buik een echte drukte maker. De hele dag bewegen! Nu ze al 3 maanden in de grote wereld leeft kan ik zeggen dat ze nog net zoveel beweegt als in mijn buik. Dus mijn conclusie is: druk in de buik, ook druk buiten de buik. Maar dat kan natuurlijk per kind verschillen.

Leuk trouwens zo dicht op elkaar. Wij willen ook wel heel snel voor de 2e gaan!

5. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    haha dan ben ik idd benieuwd hoe die van ons wordt....
    ik voel t vannaf een wk of 17 en wordt steeds sterker..mn vriend kan t ook erg goed voelen....
    bij de 20 wk echo zei die vrouw ook al van "ik zie al zo voor me dat je als je verder in de zw.schap bent nog wat blauwe plekken op zult lopen,zo druk is t" (zal wel bij wijze van zijn,kan me niet voorstellen dat dat kan hoor)
    het gaat hier soms de hele dag door lijkt t wel....
    ik zit veel op mn werk soms en zodra ik rustig zit...ja hoor....lekker te schoppen....
    als ik op de bank zit dan zit ik wel eens naar mn buik te kijken en je ziet mn buik gewoon op en neer gaan en echt erg bewegen....
    dan zeg ik tegen mn vriend van ...opletten...en dan gaat t weer alle kanten op haha....vindt ie erg leuk om te zien...juist omdat t voor hem nu meer tastbaar wordt zo..
    in t begin schopte t naar voren maar nu krijg ik ook nog wel eens trappen naar beneden tegen mn blaas en alles wat daar zit...dat is wat minder af en toe..dan ga ik wat meer liggen zodat t iets meer de ruimte heeft..

Deel Deze Pagina