Ook ik heb nergens last van, maakt je wel onzeker maar als dit dan allemaal leest denk je ik ben niet alleen. Een vriendin van mij heeft van de 5e t/m de 8e week thuis gezeten omdat ze zo ziek er van was. Dus eigenlijk heb ik niks te klagen. Maar het voelt nog zo onwerkelijk. 28 januari voor het eerst naar de dokter. Dat is ongeveer in de 9e week. Is dat niet wat laat of is dat normaal?
is vrij normaal hoor meis.. ik ben dan heel iets vroeger omdat ik nu nog een echo krijg bij Fertiliteit aanstaande maandag. ik ben dan iets meer dan 7 weken.. ik weet niet hoe het dan verder gaat.. succes
Hi, hier nog iemand met weinig of geen klachten. Vorige week had ik borsten die voor mijn gevoel onder mn kin zaten. En nu een week later is dat veel minder. Wat ik nu soms voel is steekjes in buik en een trekkerige buik bij te veel doen. Morgen echo. dat zal de boel hopelijk mooi bevestigen! succes allemaal, groetjes
Heb soms trekjes in me buik onder in.. En kan niet op me borsten liggen slapen. maar verder nergens last van hoor.
O zo fijn om te lezen dat jullie ook vrijwel niets voelen. Ik ben nu bijna 5 weken en voel buiten soms wat steekjes in de borsten en wat moeheid helemaal niets! Maakt me heel onzeker (vandaar ook nog geen banner, na MK vorig jaar durf ik niet meer). 21 januari ben ik ruim 7 weken en dan heb ik mijn eerste echo in het ziekenhuis. Niet bij een VK omdat ik zwanger ben geworden door IUI.
ik word eigenlijk steeds banger eerlijk gezegd voel ook nix en de laatste twee dagen voel ik me kip lkkr eigenlijk..verdomme, het zal toch nie weer...
Ja stom is dat he. Mensen zeggen wees blij dat je niets voelt, maar ik zou liever 3x per dag boven de pot hangen....
ja eigenlijk wel, terwijl dat ook geen garantie is he.... pff voel me klote ik probeerde net het zh te bellen voor een andere afspraak voor wat eerder want ik hoef pas de 28e maar mijn telefoon begon heel erg te ruisen en verstond nix meer van wat die vrouw zei. Dus ik zeg ik bel wel even terug met mn mobiel, maar die doet ook raar, kom niet meer in mijn telefoon, er staat steeds plaats sim kaart. Heb hem er al uit gehaald en schoongemaakt en in een andere telefoon maar zelfs dan doet de tel het ni pffff ](*,)
ja idd, dat is ook eigenlijk wel zo.. ik ben sinds vandaag errug moe, en mijn borsten doen ook weer meer pijn, geen zin om te eten,, enzenz..
wat een onzekerheid he meid? ik ben blij dat ze mij bij het ziekenhuis de 7e direkt hebben opgeroepen, ze waren ook dicht ivm kerst en oud ennieuw,, ze gaan maandag weer open, en ik kan direkt terecht.
beter voor je! zodra mijn telefoons het weer doen *zucht* ga ik tog egt t zh bellen voor een eerdere afspraak hoor
Ik was gisteravond ook echt ongerust... pijn in borsten was helemaal weg, ben ik wel echt moe?, ben ik niet misselijk van de zenuwen, o jee buikpijn. Gelukkig ben ik wel in slaap gevallen. Ook nadat ik paar keer wakker ben geweest om te plassen kon ik gelijk weer slapen. Hoop echt dat het snel de 21e is. Als zegt een echo bij 7 weken ook nog niets. Is nog zo pril. Ben pas gerust bij 12. @SheDevil: al gebeld voor een nieuwe afspraak? @Emelkiz: spannend. Veel plezier maandag!
dankjewel Jannes! dit word een erg spannend weekend voor ons,, wachtend tot maandag.. idd 7 weken is ook erg pril,, maar toch ik ben tot nu toe nog helemaal niet tot een emotie gekomen,, ik zit nog tussen wal en schip... nog te onwerkelijk voor mij,,, wil eerst maandag afwachten. groetjes.