ja,, erg he? door de onzekerheid hou je er wel rekening mee, maar ja, je hoopt natuurlijk dat het goed is.....
Ja vind het echt heel rot voor je! Ik weet helaas hoe een MK voelt qua verdriet.... Gun je niemand. Ben ook zoooo bang dat ik over 2 weken hetzelfde te horen krijg. Hoe is je mannetje eronder?
die wist totaal niet wat hij zeggen moest... we waren helemaal stil het ziekenhuis uitgelopen... tja, dan lig je daar, en dan zegt de gyn: ik zou u zo graag vertellen dat ik daar een prachtige zwangerschap zie, maar helaas..... ja, en dan kijk je elkaar aan... het verdriet en de teleurstelling is dan in elkaars ogen te lezen...
@Emelkiz... ik hoop voor je dat de MK snel doorzet en je geen curratage, zodat je het beter kan verwerken.
heel veel sterkte, wat erg... dat lijkt me een nachtmerrie. ik ben ook zo bezorgd... ik dacht dat ik 7 weken was, maar volgens de echo is het 5. de gyn zei nu dat er 2 opties zijn, of de bevruchting heeft later plaatsgevonden (wat wel kan want ben heel onregelmatig) of ik ben wel 7 weken en er is iets misgegaan.. moet over 2 weken terugkomen.
@Pisum: sterkte meid! Maar als je op de 30e positief getest hebt, kun je toch best pas 5 weken zijn? Ik heb ook op de 30e positief getest en ben nu 5 weken en 4 dagen. Dus hoop houden hoor! Over 2 weken gewoon een mooie 7 weken echo!
hoi, ja het kan ook wel. ik had alleen het 'gevoel' dat ik verder was. en de test gaf ook na 10 sec ofzo al een supervette streep. of maakt dat niet uit? nou ja, afwachten inderdaad..